Komerčná televízia JOJ na svojej internetovej stránke hľadá do svojho nového programu, ktorý odštartuje na jeseň, rodiny alebo mladé páry, ktoré uvažujú o novom bývaní či o nehnuteľnosti pre rekreáciu.
Promo programu znie: „Nové bývanie je program, ktorý vám bezpečne pomôže nájsť miesto pre krajší život. Na začiatku relácie sa diváci dozvedia, v akých podmienkach záujemca o výmenu bytu žije, prečo chce zmeniť adresu, čo očakáva od nového bývanie a koľko chce do tejto veľkej životnej zmeny investovať. Potom traja realitní makléri ponúkajú záujemcovi tri varianty nového bývanie, ktoré zodpovedajú základným požiadavkám klienta, ale predsa sa od seba líšia. Spolu s divákmi si ich záujemcovia o nové bývanie prezerajú, aby potom už bez makléra diskutovali, uvažovali, hodnotili. Pred konečným rozhodnutím si vypočujú hodnotenie a stanovisko nezávislého experta, ktorý je tou poslednou odbornou inštanciou, ktorá im umožní urobiť – alebo neurobiť - dôležitý životný krok.
Ako bonus ponúka relácie pohľad známej osobnosti na tento konkrétny „prípad nového bývania“.
Zdroj: Valéria Černegová, Stratégie

