StoryEditor

Kofola vybrala Median

25.06.2007, 00:00

Agentúra Median vyhrala tender spoločnosti Kofola na prieskum trhu vo V4.

Spoločnosť Kofola mení partnera na pravidelný kvantitatívny prieskum trhu v znalosti značky a reklamy, nákupných preferencií a benefitov produktov v rámci krajín Slovensko, Česká republika, Poľsko a Maďarsko. „V dvojkolovom výberovom konaní nás presvedčila agentúra Median, ktorá ponúkla najlepší pomer troch základných podmienok tendra – cena, výkon a prispôsobenie charakteristík výskumu našim požiadavkam,“ vysvetľuje rozhodnutie spoločnosti Kofola Dagmar Fialová, Head of analysis department, Kofola Holding.

Výberového konania spoločnosti Kofola na prieskum trhu v krajinách V4, kde spoločnosť vyrába a predáva svoje nealkoholické nápoje, sa zúčastnilo 12 agentúr, vrátane pôvodného partnera spoločnosti GfK. Do druhého kola postúpili agentúry TNS AISA, Median, The Nielsen Company a Faktum Invenio. 7. júna 2007 sa víťazom stala agentúra Median..

Zdroj: Seesame

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 21:13