Agentúra Median vyhrala tender spoločnosti Kofola na prieskum trhu vo V4.
Spoločnosť Kofola mení partnera na pravidelný kvantitatívny prieskum trhu v znalosti značky a reklamy, nákupných preferencií a benefitov produktov v rámci krajín Slovensko, Česká republika, Poľsko a Maďarsko. „V dvojkolovom výberovom konaní nás presvedčila agentúra Median, ktorá ponúkla najlepší pomer troch základných podmienok tendra – cena, výkon a prispôsobenie charakteristík výskumu našim požiadavkam,“ vysvetľuje rozhodnutie spoločnosti Kofola Dagmar Fialová, Head of analysis department, Kofola Holding.
Výberového konania spoločnosti Kofola na prieskum trhu v krajinách V4, kde spoločnosť vyrába a predáva svoje nealkoholické nápoje, sa zúčastnilo 12 agentúr, vrátane pôvodného partnera spoločnosti GfK. Do druhého kola postúpili agentúry TNS AISA, Median, The Nielsen Company a Faktum Invenio. 7. júna 2007 sa víťazom stala agentúra Median..
Zdroj: Seesame

