StoryEditor

Tesco: Žite zdravšie!

17.05.2007, 00:00

Reťazec Tesco predstavil dva nové rady výrobkov – Tesco Healthy Living a Tesco One Body, čím chce podať pomocnú ruku pri uplatňovaní zdravého životného štýlu svojich zákazníkov.

Podľa dostupných štatistických údajov má na Slovensku problémy s obezitou a nadváhou až 60% obyvateľov. Preto Tesco prichádza s riešením, ktoré pomôže pri uplatňovaní zdravého životného štýlu.

Pod značkou Tesco Healthy Living sa predstaví 55 potravinových výrobkov, na podporu zdravého životného štýlu. „„Ide o nový rad výrobkov vlastnej značky, ktorá reaguje na zvyšujúce sa očakávanie našich zákazníkov. Tí v našich prieskumoch stále častejšie uvádzajú, že otázka zdravého životného štýlu je pre nich dôležitá,

napriek tomu pre mnohých z nich bolo doposiaľ jeho dodržiavanie zložité. Novým radom výrobkov Tesco Healthy Living chceme zákazníkom ukázať, že jesť zdravo nie je ťažké a ani cenovo nákladné,“ informuje Zuzana Hamplová, manažérka výrobkov značky Tesco.

Rad Tesco Healthy Living obsahuje veľa výrobkov od čerstvých až po trvanlivé potraviny. Zákazníci pod týmto označením nájdu ovocné a zeleninové šťavy, jogurty, müsli tyčinky, cornflakes, syry, dresingy i konzervovanú zeleninu. Rad Tesco Healthy Living obsahuje i výrobky, ktoré na prvý pohľad zdravé nie sú – napríklad snacky, zmrzlinové torty či majonézy „Vo výrobkoch Tesco Healthy Living sme znížili parametre, ktoré považujeme z hľadiska zdravého životného štýlu za kľúčové. Znížili sme obsah soli, tuku a prípadne cukrov,“ informuje Zuzana Hamplová. Nutričné hodnoty sú prepočítané na jednu porciu výrobku, ktorá môže byť napríklad jeden pohár jogurtu, jedna tyčinka, jeden pohár mlieka apod.

Ďalší rad výrobkov, ktorý Tesco v týchto dňoch uvádza na trh, je rad športových potrieb s názvom Tesco One Body. Rad obsahuje 42 výrobkov vhodných pre doplnkové športové aktivity. Zákazníci pod touto značkou nájdu steppery, trampolíny, švihadlá, činky, veslovacie trenažéry, gymnastické či masážne lopty, karimatky na cvičenie, záťaže na zápästie alebo na členky či posilňovače brušných svalov. „Chceme zákazníkom povedať, že pre zdravý životní štýl nestačí len zdravo jesť, ale tiež zaradiť do svojho programu pohybovú vaktivitu. K tomu im chceme pomôcť práve ponukou výrobkov uvedených pod značkou Tesco One Body,“ informuje Stanislav Škoda, vedúci kategórie športu spoločnosti Tesco Stores SR a.s. Výrobky značky Tesco One Body majú jednotný dizajn s logom viditeľne umiestneným na prednej strane.

Zdroj: CD Ogilvy&Mather;

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 09:35