Vydavateľstvo JAGA začalo na jeseň tohto roku vydávať nový magazín o dianí vo vydavateľstve. Od budúceho roka bude tlačený dvakrát ročne.
Časopis je určený obchodným partnerom a všetkým, ktorí poznajú tituly vydavateľstva.
V prvom čísle sa čitatelia oboznámia so všetkými B2B a B2C titulmi spolu so šéfredaktormi jednotlivých periodík a taktiež s elektronickými portálmi vydavateľstva, ktorým zamestnanci denne venujú nemalú pozornosť. Čitatelia majú možnosť prezrieť si v skratke vyhodnotenie ankiet podľa agentúry MML a spätne sa vrátiť k účasti vydavateľstva na najväčšom stavebnom veľtrhu v Európe. Takisto môžu virtuálne navštíviť predajňu vydavateľstva, ktorá sídli v budove STU v Bratislave, a pripomenúť si akcie, ktoré JAGA v uplynulom roku usporiadala alebo ešte len usporiada – májový ASB GALA večer, augustový futbalový turnaj JAGA Cup alebo tohtoročný októbrový krst nových publikácií. V jednej z rubrík sa predstaví aj obchodný riaditeľ spoločnosti Marián Haršány.
Na záver sa čitatelia dozvedia o aktivitách, ktoré vydavateľstvo pripravuje na budúci rok.
Zdroj: JAGA GROUP

