Spoločnosť Eurocomm Group, v rámci ktorej pôsobí aj internetové centrum v Slovenskej republike Hej.sk, rozširuje svoje aktivity aj do Maďarska. Jej internetové obchodné centrá patria sú zastúpené v Čechách, na Slovensku, v Nemecku a v Poľsku.
„Chceme stihnúť časť vianočnej sezóny,“ hovorí Ing. Tomáš Richter, konateľ internetového obchodu Hej.sk. Cieľom expanzie je už v roku 2008 zaujať na maďarskom trhu jednu z vedúcich pozícií. Predávaným sortimentom bude spočiatku najmä audio-video, výpočtová a biela technika.
„Pôjde zrejme o najdrahšiu expanziu na zahraničný trh v histórii našich internetových obchodov. Dôvodom je snaha veľmi rýchlo získať pozíciu na trhu,“ dodáva Ing. Tomáš Richter. Ďalšia expanzia na východoeurópske trhy je už vo fáze reálnych príprav a bude oznámená do konca roku 2007.
Maďarsko ponúka zaujímavé obchodné príležitosti, pretože internetový obchod ešte nie je taký vyspelý ako v Českej republike či na Slovensku. „Chceme ľudí v Maďarsku naučiť nakupovať on-line - skúsenosti máme najmä zo Slovenska, ale aj Čiech, Nemecka a Poľska. Cieľom je dosiahnuť v Maďarsku rovnakú pozíciu, ako máme na Slovensku, kde je náš obchod Hej.sk výraznou jednotkou na trhu,“ hovorí Tomáš Richter.
Trhy východnej Európy sú pre internetové obchody so silnou pozíciou výbornou príležitosťou na rast. Spoločnosť Eurocomm Group plánuje v budúcom roku dosiahnuť tržby prevyšujúce 1,5 miliardy korún a do 2 rokov chce zaujať pozíciu jednotky na českom internetovom trhu.
Zdroj: Media & Communication Consulting

