Jim Avignon, umelec z pop-artovej scény, navrhol pre New Yorker limitovanú kolekciu, ktorá bude uvedená na trh začiatkom októbra 2008.
Značka New Yorker, ktorá často spolupracuje s hudobnými hviezdami, sa vydáva novým smerom a začína rozvíjať spoluprácu so zaujímavými osobnosťami zo sveta umenia. Cenovo dostupná kolekcia od Jima Avignona obsahuje predovšetkým originálne tričká, mikiny, košele a doplnky. Jedinečný štýl je daný potlačami na predných častiach alebo celoplošnými vzormi.
„Sme veľmi pyšní na spoluprácu s Jimom Avignonom, ktorá je pre New Yorker prvá svojho druhu, a dúfame, že mladí budú zdieľať toto nadšenie s nami,” hovorí Volker Putzmann, riaditeľ marketingu spoločnosti New Yorker.
Kolekcia od Jima Avignona nie je len módnym trendom. Časť výťažku z predaja bude určená inštitúciám, ktoré pôsobia v sociálnej oblasti a bojujú proti chudobe detí. Týmto spôsobom spoločnosť New Yorker vyjadruje záujem podieľať sa na riešení nepriaznivej situácie mladých v zlých sociálnych pomeroch.
Jim Avignon, ktorý žije v New Yorku, patrí medzi výnimočných a produktívnych umelcov súčasnej výtvarnej scény. Jeho tvorba je inšpirovaná hektickým životným štýlom a zároveň odrazom technokratickej generácie, ktorá je známa pod názvom „nový pop-art”. Dielo Jima Avignona je otvorené a dostupné širokému publiku. Jim Avignon nie je len umelec, ale tiež dizajnér, spisovateľ a hudobník.
Zdroj: intent btl

