Rádio Okey začalo ďalšiu vlnu komunikácie na posilnenie značky Okey prostredníctvom dvoch interpretov charakteristických pre Rádio Okey – Zuzany Smatanovej a Erosa Ramazzottiho. Niekoľko dní ponúka web Rádio Okey aj nové prvky pre užívateľov.
„Naše rádio prináša tu najlepšiu poprockovú hudbu – svetovú aj domácu, preto sme pre komunikáciu vybrali dve hviezdy, ktoré ju bezpochyby reprezentujú,“ hovorí Bob Koštanský, výkonný riaditeľ Rádia Okey. Ako ďalej povedal, kampaň prebehne s vysokou intenzitou a pozostáva z outdoorovej a printovej časti, tzn. budeme s potencionálnymi poslucháčmi komunikovať prostredníctvom kvalitných farebných magazínov a billboardov po celom Slovensku.
Rádio Okey zároveň sprevádzkovalo aj novú web stránku na adrese www.okey.sk. Užívatelia by sa mali prostredníctvom nej dozvedieť všetko podstatné o Rádiu Okey a jeho aktivitách. Pripravené sú aj podcasty z Rannej show, blogy moderátorov, showbiz s filmovými a hudobnými novinkami, aktuálne informácie, ale aj hry a sekcia na sťahovanie tapiet a zvonení na mobilné telefóny a live stream vo viacerých stupňoch kvality.
Multiregionálne Rádio Okey patrí do mediálnej skupiny Lagardére, ktorá po celom svete prevádzkuje 23 rozhlasových staníc. Podľa najnovšieho prieskumu Market & Media & Lifestyle – TGI spoločnosti Median SK počúva Rádio Okey 266 000 poslucháčov denne.
Vizály kampane rádia Okey
Zdroj: Rádio Okey

