Tanečná šou Lets dance 2 má podľa televízie nadviazať na úspech predchádzajúcej série (60 %-ný priemerný podiel na trhu).
Líder medzi televíziami na Slovensku chce dosiahnuť minimálne rovnaký úspech ako v prípade prvej série. Peter Ňuňéz, režisér pripravovaného projektu uviedol: „Nerobíme revolúciu, ale evolúciu a teda vychytávanie detailov“. TV Markíza opäť tento program vyrába v spolupráci s produkčnou agentúrou Oreo. Marcela Lošková, dramaturgička projektu uviedla, že tak ako v prvej sérii rozhodovali o vypadnutí finalistov diváci, aj teraz budú môcť diváci hlasovať od momentu, keď skončí prenos až do nedele, kedy sa v každom kole vyhlásia výsledky.
Televízia sa rozhodla ponechať aj vysielací čas programu – 20,00 hod. v nedeľňajšom prime-time.
Zdroj: Valéria Černegová, Stratégie

