StoryEditor

Maggi rozširuje portfólio

02.06.2008, 00:00

Spoločnosť Nestlé prichádza na slovenský a český trh s novým konceptom instatných polievok značky Maggi – Porcia zeleniny.

Instatntné polievky sú podľa Denisy Zlatej, account managerky agentúry AMPM Communications, vo všeobecnosti považované za nie príliš zdravé a nie úplne chutné. „Uvedením nového radu Maggi porcia zeleniny chceme toto spotrebiteľské vnímanie posunúť, presvedčiť spotrebiteľov, že instantné polievky môžu byť zdraviu prospešné a navyše chutné, a tým pomôcť celej kategórii. Jedinečnosť tohto produktu vidí spoločnosť Nestlé v tom, že každá polievka dodá ľudskému telu ekvivalent 1 porcie (80 g) zeleniny z piatich odporúčaných denných porcií zeleniny Svetovej zdravotníckej organizácie,“

Cieľovou skupinou nových produktov sú primárne mladé, trendy ženy, ktoré dbajú na to, čo jedia, dávajú pozor na svoju hmotnosť. Sekundárne všetci, ktorí hľadajú zdravší variant dopoludňajšej desiaty a odpoludňajšieho olovrantu namiesto sladkostí...

TV a internetová kampaň na podporu nového produktového radu, sprevádzaná ochutnávkami hlavne v obchodných centrách je plánovaná na jún: Cieľom komunikácie je predstaviť nový koncept, vytvoriť o ňom povedomie a tým prispieť k zvýšeniu podielu na trhu. Instantné polievky Maggi Porcia zeleniny sú dostupné v troch príchutiach: hrášková, paradajková a brokolicová.

Zdroj: AMPM

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 15:42