Na shortliste III. ročníka FLE media awards, súťaže, ktorá oceňuje kreatívne nápady v mediálnej komunikácii, sa darilo aj slovenským agentúram.
Súťaž vyhlasuje spoločnosť FLEmedia, poradca a audítor v oblasti mediálnej komunikacie. Hlasovania odbornej poroty sa v prvom kole zúčastnilo 46 porotcov zo strany zadávateľov, agentúr a ďalších odborníkov z komunikačného priemyslu. Z 99 prihlášok z Česka a Slovenska postúpilo v ôsmich kategóriách na shortlist spolu 32 prác, z ktorých porota v druhom kole vybrala víťaza jednotlivých kategórií a takisto určí víťaza v kategóriách inovatívna agentúra, inovatívny zadávateľ a Grand Prix.
Vyhlásenie výsledkov prebehne 23. októbra 2008 v Dorint Hotel Don Giovanni v Prahe.
FLEmedia awards -Shortlisty pre české a slovenské agentúry
Najlepšia kampaň
• Nech se unést na mistrovství! (OMD Czech)
• T-Mobile -Girls Talk (MediaCom Praha)
• Wrigley -Orbit po jakémkoli jídle -fáze 2 (Universal McCann)
Najlepšia malá kampaň
• Avon proti rakovině prsu -"Bojuj!" (Starcom MediaVest Group)
• CTRL+ALT+DELL (Vaculik Advertising)
• Microsoft -StudentLive (Vaculik Advertising)
• Vodafone -Fotbálek (OMD Czech)
Najlepšie využitie TV
• Kraft Foods -3Bit "Hot Edition" 2007 (Starcom MediaVest Group)
• T-Mobile -Exoti (Web and Walk) (Mediaedge:cia Slovak Republic)
Nejlepšie využitie tlače
• Nivea Baby -Davidko (Mediaedge:cia Slovak Republic)
• Rexona Teens každá situácia s prehľadom a bez problémov (PHD)
• Wrigley -Airwaves HEY! (OMD Czech)
Najlepšie využitie rádia
• OTP Miliónová bankovka (Branding)
Najlepšie využitie OOH
• Avon -Bojuj -Rukavice (Vaculik Advertising)
• CTRL+ALT+DELL (Vaculik Advertising)
Zdroj: FLE media

