StoryEditor

FLE media awards 2008: 7 shortlistov pre SR

12.09.2008, 00:00

Na shortliste III. ročníka FLE media awards, súťaže, ktorá oceňuje kreatívne nápady v mediálnej komunikácii, sa darilo aj slovenským agentúram.

Súťaž vyhlasuje spoločnosť FLEmedia, poradca a audítor v oblasti mediálnej komunikacie. Hlasovania odbornej poroty sa v prvom kole zúčastnilo 46 porotcov zo strany zadávateľov, agentúr a ďalších odborníkov z komunikačného priemyslu. Z 99 prihlášok z Česka a Slovenska postúpilo v ôsmich kategóriách na shortlist spolu 32 prác, z ktorých porota v druhom kole vybrala víťaza jednotlivých kategórií a takisto určí víťaza v kategóriách inovatívna agentúra, inovatívny zadávateľ a Grand Prix.

Vyhlásenie výsledkov prebehne 23. októbra 2008 v Dorint Hotel Don Giovanni v Prahe.

FLEmedia awards -Shortlisty pre české a slovenské agentúry

Najlepšia kampaň

• Nech se unést na mistrovství! (OMD Czech)

• T-Mobile -Girls Talk (MediaCom Praha)

• Wrigley -Orbit po jakémkoli jídle -fáze 2 (Universal McCann)

Najlepšia malá kampaň

• Avon proti rakovině prsu -"Bojuj!" (Starcom MediaVest Group)

• CTRL+ALT+DELL (Vaculik Advertising)

• Microsoft -StudentLive (Vaculik Advertising)

• Vodafone -Fotbálek (OMD Czech)

Najlepšie využitie TV

• Kraft Foods -3Bit "Hot Edition" 2007 (Starcom MediaVest Group)

• T-Mobile -Exoti (Web and Walk) (Mediaedge:cia Slovak Republic)

Nejlepšie využitie tlače

• Nivea Baby -Davidko (Mediaedge:cia Slovak Republic)

• Rexona Teens každá situácia s prehľadom a bez problémov (PHD)

• Wrigley -Airwaves HEY! (OMD Czech)

Najlepšie využitie rádia

• OTP Miliónová bankovka (Branding)

Najlepšie využitie OOH

• Avon -Bojuj -Rukavice (Vaculik Advertising)

• CTRL+ALT+DELL (Vaculik Advertising)

Zdroj: FLE media

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 12:33