StoryEditor

Čapovací súdok od Heinekenu

30.04.2008, 00:00

Značka Heineken prináša na slovenský trh novinku – 5l Heineken Čapovací súdok.

5l Čapovací súdok Heineken znamená nielen pivo v atraktívnom balení, ale tiež originálny produkt so zabudovaným čapovacím zariadením. Súdok je praktický a ľahko prenosný.

„Pri rozhodnutí uviesť Čapovací súdok na slovenský trh sme vychádzali z obľúbenosti čapovaného piva na Slovensku. 40% predaného piva na Slovensku tvorí práve čapované pivo (U&A, TNS AISA, 2007). Až 61% mužov, ktorí pijú pivo aspoň raz za mesiac sa vyjadrilo, že preferujú čapované pivo pred pivom vo fľaši, či v plechovke. Čapované pivo sa naviac spája s neformálnymi stretnutiami, evokuje pocit radosti a umožňuje vychutnať si atmosféru s priateľmi. Veľmi silným faktorom je okrem samotného vlastnoručného čapovania piva aj príležitosť zážitku z pitia vo forme, ktoré toto nové balenie ponúka. Už ono samotné vytvára silnejšiu emocionálnu väzbu piva s konzumentom,“ hovorí Natália Ormandy, Brand manažér pre značku Heineken. Cieľom uvedenia novinky je zvýšiť inovatívnosť a príťažlivosť značky Heineken, motivovať spotrebiteľov k vyskúšaniu tejto značky. V neposlednom rade, je to príležitosť pre zvýšenie konzumácie piva Heineken s pocitom vlastnoručne načapovaného piva.

Pred uvedením Čapovacieho súdka realizoval Heineken Slovensko pilotný prieskum. Podľa slov Natálie Ormandy bolo na trh uvedené testovacie množstvo (konkrétne množstvo Heineken neuviedol) Čapovacích súdkov Heineken do 2 vybraných sietí. Výsledky potvrdili očakávania, že Čapovací súdok má potenciál zvýšiť obľúbenosť a predaj piva Heineken. V priebehu 2 týždňov sa vo väčšine predajní Čapovacie súdky vypredali. Následne bol realizovaný CATI prieskum spoločnosťou Synovate na vzorke tých respondentov, ktorí si kúpili Heineken Čapovací súdok. „Hodnotenie produktu spotrebiteľmi bolo veľmi pozitívne. 100% ho hodnotilo ako veľmi dobrý, či dobrý produkt. 65,7% ho hodnotilo ako veľmi dobrý produkt a 34,3% ako dobrý produkt. Všetky dôležité vlastnosti Čapovacieho súdka dopadli v hodnotení tiež veľmi dobre. Hodnotené boli: vzhľad, chuť, praktickosť, či jednoduchosť čapovania,“ dodáva Natália Ormandy.

Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 12:33