Spoločnosť HomeCredit uviedla na trh úver, ktorý je možné do troch mesiacov vrátiť bez úrokov a sankcií. Jeho komunikácia nadväzuje na sériu príbehov, ktoré umožňujú zasadiť produkty HomeCredit do bežných životných situácií.
Ide o novinku pre spotrebiteľov s tým, že s každou hotovostnou Telefonickou pôžičkou klient získa trojmesačnú záruku spokojnosti – čas na rozmyslenie, počas ktorého môže úver bez udania dôvodu a bez poplatkov alebo sankcií vrátiť. Pokiaľ sa tak klient rozhodne, nie sú mu za toto obdobie účtované ani žiadne úroky. Záruka spokojnosti sa týka všetkých variantov Telefonickej pôžičky Home Credit od 10 do 150 tisíc korún.
„Home Credit je spoločnosť špecializovaná na úvery a ako taká má schopnosť pružne reagovať na potreby svojich zákazníkov. Tí sú dnes zvyknutí získať spolu s tovarom aj možnosť nákup si rozmyslieť a tovar do určitej doby vrátiť, čo ľudia ocenia predovšetkým v čase predvianočných nákupov. Rovnako ako seriózni predajcovia spotrebného tovaru teraz Home Credit ponúka, ako jediný na trhu, klientom túto nadštandardnú možnosť aj v oblasti úverových služieb,“ uviedol Erich Čomor, predseda predstavenstva spoločnosti Home Credit Slovakia, a. s., a dodáva: „Naďalej klientom garantujeme nulové poplatky za poskytnutie a vedenie úveru, rovnako ako predčasné splatenie pôžičky zadarmo kedykoľvek v priebehu trvania úverovej zmluvy. Naša poplatková politika a prístup k spotrebiteľovi idú nad rámec slovenskej aj európskej legislatívy.“
„Za dva roky, čo Home Credit Slovakia Telefonickú pôžičku ponúka, zaznamenala bezplatná zákaznícka linka viac ako 570 000 hovorov, čo predstavuje v priemere 824 telefonátov denne. Tento produkt tak významne prispieva k dynamickému nárastu objemu hotovostných úverov Home Credit, ktorý len v prvom polroku 2008 dosiahol medziročný nárast 98 %. Priemerná výška pôžičiek cez telefón tento rok prekročila 30 000 Sk, ľudia úver splatia v priemere za 56 mesiacov. Tento typ hotovostného úveru Home Credit najčastejšie využívajú tridsiatnici, 57 % všetkých klientov tvoria ženy,“ uvádza Erich Čomor.
Komunikáciu nového produktu pripravila agentúra Mather Communications. V TV spote sa objavuje známa televízna rodinka. Otec so synom sedí na pohovke, syn sa ohliadne na svoju priateľku, ktorá v kuchyni spolu s jeho matkou pripravuje jedlo a pýta sa otca, ako spozná, že sa rozhodol správne. Otec mu poradí, overenú skúsenosťami – že jedine správne rozhodnutie je to, ktoré môže kedykoľvek zmeniť. Tým si na seba ušije bič, čo sa ukáže v závere spotu.
Natáčanie spotu zastrešila firma Lucky Man Films, režisérskej taktovky sa chopil David Ondříček a za kamerou stál Richard Řeřicha.
Záber z nového spotu HomeCredit
Zdroj: HomeCredit

