StoryEditor

MasterCard Worldwide sponzorom MS v ragby 2011

10.02.2009, 23:00

Športová udalosť svetového významu umožní spoločnosti MasterCard zvýšiť povedomie o značke a tiež podporiť jej strategické obchodné aktivity.

MasterCard Worldwide a Medzinárodná asociácia ragby IRB oznámili, že sa MasterCard stane oficiálnym partnerom Majstrovstiev sveta v ragby 2011 na Novom Zélande. Pre túto význačnú udalosť poskytne spoločnosť MasterCard kompletný platobný systém.

Svetový šampionát v ragby je považovaný za vrchol tejto športovej disciplíny a patrí k potredným športovým udalostiam – TV prenosy z MS sledovalo v roku 2007 viac ako 4,3 miliardy divákov z viac ako dvesto miest na celom svete.

Sponzoring je jedným z kľúčových prvkov globálnej marketingovej stratégie MasterCard. Vďaka tomuto partnerstvu získava spoločnosť MasterCard príležitosť na rozvoj svojich strategických zámerov – ako príklad uvádza:

Využitie veľkého počtu návštevníkov šampionátu: podľa skúseností z využití veľkého počtu návštevníkov šampionátu: podľa skúsenosti z Austrálie, ktorá hostila šampionát v roku 2003, možno očakávať, že na Nový Zéland dorazí asi 66 tis. zahraničných fanúšikov, 2,5 tis. zahraničných novinárov a rovnaký počet firemných a VIP hostí. Spoločnosť Rugby Travel and Hospitality LTD navyše predpokladá, že ne tento ragbyový šampionát predá približne 120 tisíc oficiálnych cestovných balíčkov, kde budú produkty MasterCard prednostne prezentované.

Budovanie značky ako exkluzívnej finančnej inštitúcie: ako oficiálny partner svetového šampionátu v ragby v roku 2011, ktorý zároveň poskytuje komplexný platobný systém, bude spoločnosť MasterCard výsadnou finančnou inštitúciou, ktorej platobné produkty budú ponúkané na miestach, v ktorých sa budú jednotlivé stretnutia konať.

Celosvetové zastúpenie: ragbyové MS sú celosvetovou športovou akciou, ktorá zodpovedá medzinárodnému potenciálu spoločnosti MasterCard. Pokrytie televízneho vysielania tejto športovej udalosti rastie exponenciálne každé štyri roky, preto spoločnosť MasterCard získava významnú príležitosť na zviditeľnenie svojej značky. Napríklad doba TV vysielania z posledného šampionátu oproti predchádzajúcim rástla o 57 % – z 5 414 hodín v roku 2003 na 8 499 hodín v roku 2007.

Zdroj: Ogilvy Public Relations Worldwide

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 12:31