JOJ Plus sa šesť týždňov po štarte, s 51 % pokrytím obyvateľstva, stala v uplynulom týždni piatou najsledovanejšou televíziou na Slovensku. Priemerný podiel (SR 12+) JOJ Plus dosiahol 1,6 %.
TA3 pritom zaznamenala priemerný podiel 1,5 % a Trojka 0,3 %. V prime-time JOJ Plus oslovila 1,4 % divákov (TA 3 – 1,0 %, Trojka 0,4 %).
Na pokrytí JOJ Plus boli podiely nasledujúce (deň/prime-time): JOJ Plus - 3,0 %/1,4 %, TA3 - 2,4 %/1,0 %, Trojka - 0,5 %/0,4 %, TV JOJ - 20,3 %/21,4 %, TV Markíza - 31,2 %/39,4 %, Jednotka - 11,5 %/15,8 %, Dvojka - 3,1 %/3,1 %.
Najsledovanejšie programy JOJ Plus v uplynulom týždni boli Mladé víno – nedeľa 20:00, 69-tisíc divákov, podiel 3,3 %, Hibernatus – nedeľa 21:40, 58-tisíc divákov, podiel 3,3 %, Panoptikum mesta pražského – štvrtok 21:10, 55-tisíc divákov, podiel 3,6 %.
Zdroj: TV JOJ

