V piatok boli zverejnené výsledky III. ročníka súťaže FLE media awards (FLEMA), ktorá oceňuje kreatívne nápady v mediálnej komunikácii a inovatívne využitie médií. Z 33 prihlásených kampaní zo Slovenska získala ocenenie Najlepšie využitie tlače kampaň „Nivea baby – Davidko“agentúry Mediaedge:cia pre spoločnosť Beiersdorf.
Do súťaže bol tento rok prihlásený historicky najvyšší počet prác – spolu 99 kampaní v 8 kategoriách. Na shortlist bolo odbornou porotou nominovaných 31 prác. Grand Prix si odniesla kampaň Avon-u proti rakovine prsníka „Bojuj!“, ktorá vyhrala i kategóriu Najlepšia malá kampaň. Inovatívnym klientom sa stal Avon a Inovatívnou agentúrou Starcom MediaVest Group.
René Jež, riaditeľ súťaže, povedal: „Prihlásené práce ukazujú rastúci počet zadávateľov, ktorí pochopili, že dnes už im k úspešnej komunikácii nestačia len zabehnuté postupy a tlak na čo najvyššie zľavy, ale musia svojich zákazníkov oslovovať aj niečim netradičným a výnimočným.“
Súťaž vyhlasuje spoločnosť FLEmedia, mediálny poradca a audítor, súčasť siete Fairbrother Lenz Eley.
Pozrite si všetkých víťazov FLE media awards.
Zdroj: FLEmedia, 2008

