Jemne Melódie vydali v tomto období hudobný CD nosič s rovnomenný názvom ako jeho slogan: „12 piesni za sebou“. Album vznikol v spolupráci s hudobným vydavateľstvom Sony Music.
Prvý album z diskografie Jemných Melódií ponúkne zahraničných interpretov: Westlife, Toni Braxton, Dionne Warwick, Jon Secada, Whitney Houston, Michael Jackson i československých spevákov a hudobné kapely: Lenka Filipová, Petr Muk, Elán, Miroslav Žbirka, Olympic a Robo Grigorov.
„Ide o kvalitný vyber domácich a zahraničných skladieb, ktoré sú aktuálne hrane na Jemných Melódiách. Uvedene pesničky charakterizujú Rádio Jemne Melódie a odzrkadľujú jeho hudobný štýl,“ hovorí Eva Komínková, marketingová riaditeľka Jemných Melódií (JM), o novom projekte JM.
Cieľom novej marketingovej aktivity JM je posilniť značku Rádia Jemné Melódie a ponúknuť pridanú hodnotu svojim poslucháčom. „Zoradenie skladieb na jedno výberové CD, umožní naším fanúšikom mať Jemné Melódie vždy pri sebe. Názov 12 piesni za sebou je sloganom Jemných Melódii a vyjadruje hlavnú myšlienku Rádia prinášať poslucháčom, čo najviac hudby. V uvedenej aktivite by sme radi pokračovali aj v budúcnosti, samozrejme všetko bude závisieť od dohody s hudobným vydavateľstvom,“ dopĺňa Komínková.
O novom projekte Rádio poslucháčov informuje prostredníctvom printovej inzercie v časopisoch, kde na rovnakom priestore komunikuje aj svoje nové frekvencie 87,8 MHz Nitra, 103,6 MHz Poprad a 98,5 MHz Tornaľa.
Aktuálna printová inzercia Jemných Melódií
Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

