Spoločenský týždenník Markíza, ktorý v septembri relaunchoval, aktuálne odštartoval čitateľskú súťaž o auto a ďalšie ceny v hodnote 1 500 000 Sk.
Súťaž prebieha od 20. novembra 2008 do 4.januára 2009 a jej headline je: „Vianoce sa skončia, až keď mi povieme...“ „Máme pripravené pre našich čitateľov naozaj veľmi hodnotné a atraktívne ceny, ktoré určite potešia a urobia radosť celej rodine,“ vysvetlila Beata Bobulová z marketingového oddelenia TV Tip, podstatu sloganu. Súťaží sa o ceny v hodnote 1 500 000 Sk (49 790, 88 EUR) a peniaze na ruku. Hra má 5 výhercov, ktorí vyhrajú tieto hlavné ceny: Lancia Musa v plnej výbave za 600 000 Sk (19 916,35 €), exotická dovolenka v hodnote 120 000 Sk ( 3 983,27 €), letná dovolenka v hodnote 100 000 Sk ( 3 319,39 €), luxusná sedačka v hodnote 100 000 Sk (3 319,39 €), značkové hodinky pre celú rodinu v hodnote 100 000 Sk (3 319,39 €). „Títo 5 šťastlivci obdržia ešte balíček hodnotných vedľajších cien a to konkrétne: najmodernejší LCD televízor v hodnote 64 990 Sk (2 157,20 €), poukaz na nové kuchyne v hodnote 50 000 Sk (1 659,70 €), peniaze na ruku: 10 000 Sk (331,94 €), vlasovú kozmetiku v hodnote 10 000 Sk (331,94 €) a 95 nákupných poukážok, pričom jedna poukážka má hodnotu 1 054,40 Sk (35 €).
Zapojiť sa môže každý, kto vystrihne 5 kupónov z týždenníka Markíza z čísel 47, 48, 49, 50, 51/52. Dva kupóny sa môžu nahradiť žolíkmi z dvojčísla 51/52 prípadne jeden z nich sa môže nahradiť aj žolíkom na promo letáku, ktorý doručí Slovenská pošta do 1,5 milióna domácností. Kupóny treba nalepiť na korešpondenčný lístok a zaslať na adresu redakcie najneskôr do 8. januára 2009.
Marketingové oddelenie vydavateľstva TV Tip, ktoré vydáva okrem týždenníka Markíza aj spoločensko-politický týždenník Žurnál, plánuje aj ďalšie prekvapenie pre čitateľov. „Pripravujeme ešte adventný kalendár s 24 atraktívnymi zľavami,“ informovala Beata Bobulová z marketingového oddelenia TV Tip.
Teasing - upozornenie na súťaž - vo forme printovej inzercie
Konkrétne informácie o súťaži týždenníka Markíza sprostredkováva printová inzercia a TV spot
TV spot vianočnej súťaže
Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

