Nasledovali robotické vysávače, ktoré dokážu vysávať sami a kávovary Krups Nescafé Dolce Gusto. Ďalej to boli tradičné veci – mobilné telefóny, MP3 prehrávače a tiež vo zvýšenej miere MINI Notebooky. Naproti tomu v minulom roku bol najväčší dopyt po MP3 prehrávačoch, LCD TV, DVD rekordéroch a domácich pekárňach.
Najsilnejším dňom bol 15.december 2008, kedy HEJ.sk vybavil 709 objednávok. V r. 2007 to bol 10. december, kedy ich počet dosiahol hodnotu 659. V termíne od 24.11.2008 do 24.12.2008 vyexpedoval HEJ.sk o 24 % kusov tovaru viac, ako za rovnaké obdobie minulého roka a zaznamenal o 11 % vyšší obrat.
„Vianočné nakupovanie začalo cca o 10 dní skôr ako v minulom roku, preto nárast v sledovanom období nie je až taký veľký.“, objasňuje priebeh nákupov marketingová manažérka HEJ.sk, Jitka Součková. „Vysvetľujeme si to tým, že Slováci sa naučili nakupovať na internete a vianočné internetové nákupy si rozložili. Nenechávajú si ich už na poslednú chvíľu, ako predtým.“
Zdroj: MCC

