StoryEditor

T-Mobile uvádza nový slogan: „Zažime to spolu.“

14.01.2009, 23:00

Spoločnosť T-Mobile Slovensko predstaví v priebehu februára nový positioning značky, nový slogan aj nový vizuálny štýl. Zmeny korporátnej identity a dizajnu značky T-Mobile sú v súlade s medzinárodnou stratégiou skupiny Deutsche Telekom a budú sprevádzané originálnou kampaňou, ktorá začne už zajtra.

Nový slogan T-Mobilu „Zažime to spolu“ je slovenským ekvivalentom medzinárodného „Life is for sharing“ a posúva komunikáciu značky smerom k ešte väčšej interaktivite s ľuďmi a komunitami, v ktorých žijú.

„Nové logo i slogan najlepšie vystihujú nové hodnoty značky. T-Mobile je značka priateľská, otvorená a prístupná. Je aktívna a inšpirujúca, jej svet je o zážitkoch a radosti zo života. T-Mobile je prostredníkom v komunikácii a umožňuje ľuďom zdieľať zážitky, emócie, momenty zo života so svojimi priateľmi, známymi a rodinou,“ približuje Miriam Benčíková-Kušnírová, senior manažérka marketingovej komunikácie spoločnosti T-Mobile Slovensko.

„Inšpiratívny prísľub značky budú môcť ľudia „zažiť“ už zajtra v originálnej reklamnej kampani. V jej centre budú ľudia a ich emócie, ktoré budú môcť so svojimi blízkymi zdieľať prostredníctvom mediálneho priestoru, ktorú im venuje T-Mobile. Imidžovo-produktová kampaň z dielne MUW Saatchi&Saatchi bude rozdelená na 2 časti. Aktivačná fáza bude o zbieraní „odkazov“ a druhá exekučná fáza bude o ich samotnom uverejňovaní v televízii, rádiu, tlači, na billboardoch a v kine. Poskytnutie mediálneho priestoru ľuďom na vlastnú tvorbu v takom rozsahu, aký pripravujeme, je v rámci Slovenska jedinečné, aj preto považujeme pripravovanú kampaň za inovatívnu z pohľadu kreatívneho ale aj mediálneho riešenia,“ dodáva Benčíková-Kušnírová.

Súčasne so zmenou sloganu prebehne aj prispôsobenie loga T-Mobile medzinárodnému dizajn manuálu. Nové logo už používajú viaceré dcérske spoločnosti T-Mobile International a T-Mobile Slovensko sa k nim pripojí v rámci vopred dohodnutého časového harmonogramu skupiny.

V súvislosti s uvedením nového sloganu i loga sa dočkajú zmien postupne všetky reklamné nadlinkové aj podlinkové materiály spoločnosti.

Ukážky kampane: Billboard

Leták

Print

Zdroj: T-Mobile Slovensko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. december 2025 23:43