V septembri išlo vo všetkých prípadoch porušenia Pravidiel pre internetovú reklamu o absenciu zatváracieho prvku reklamných kreatív a to najmä ich sticker časti v prípade kombinovaných reklamných formátov, ktoré prekrývajú obsah stránok.
V letných mesiacoch sa počet podnetov na preskúmanie porušovania Pravidiel pre reklamu radikálne znížil, v mesiacoch júl a august AIM zaznamenala len dva pozitívne nálezy.
Nižšie uvedené tabuľky uvádzajú abecedne médiá, ktoré porušili Pravidlá pre internetovú reklamu, klienta, produkt, ktorý bol propagovaný reklamným formátom a popis porušenia pravidiel pri danom reklamnom formáte.
Pozitívne nálezy za september
Pozitívne nálezy za august
Pozitívne nálezy za júl
Viac informácií o týchto porušeniach na nasledovnej stránke.
Jedným zo základných cieľov AIM je prispieť k štandardizácii online reklamy a internetového trhu. Práve preto prijala oficiálny dokument Pravidlá pre internetovú reklamu - http://www.aimsr.sk/pravidlareklamy, ktorý by mal usmerňovať médiá ako aj zadávateľov k realizácií a umiestňovaniu reklamných formátov, ktoré nezhoršujú vnímanie internetovej reklamy používateľmi internetových stránok.
Zdroj: AIM SR

