StoryEditor

AIM: Pravidlá porušili Hnoline.sk, Pravda.sk, Sme.sk a Zoznam.sk

24.10.2008, 00:00

V septembri išlo vo všetkých prípadoch porušenia Pravidiel pre internetovú reklamu o absenciu zatváracieho prvku reklamných kreatív a to najmä ich sticker časti v prípade kombinovaných reklamných formátov, ktoré prekrývajú obsah stránok.

V letných mesiacoch sa počet podnetov na preskúmanie porušovania Pravidiel pre reklamu radikálne znížil, v mesiacoch júl a august AIM zaznamenala len dva pozitívne nálezy.

Nižšie uvedené tabuľky uvádzajú abecedne médiá, ktoré porušili Pravidlá pre internetovú reklamu, klienta, produkt, ktorý bol propagovaný reklamným formátom a popis porušenia pravidiel pri danom reklamnom formáte.

Pozitívne nálezy za september

Pozitívne nálezy za august

Pozitívne nálezy za júl

Viac informácií o týchto porušeniach na nasledovnej stránke.

Jedným zo základných cieľov AIM je prispieť k štandardizácii online reklamy a internetového trhu. Práve preto prijala oficiálny dokument Pravidlá pre internetovú reklamu - http://www.aimsr.sk/pravidlareklamy, ktorý by mal usmerňovať médiá ako aj zadávateľov k realizácií a umiestňovaniu reklamných formátov, ktoré nezhoršujú vnímanie internetovej reklamy používateľmi internetových stránok.

 

Zdroj: AIM SR

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 20:15