Vydavateľstvo MF Media prinesie v apríli na trh koncept pre mamičky, ktorý v Česku vydáva Mladá Fronta od roku 2001.
Časopis Maminka sa venuje problematike plánovaného tehotenstva, jeho priebehu, pôrodu, zdraviu a výchove detí až do školského veku. Zároveň sleduje súčasne trendy v pôrodníctve, vývojovej psychológii a pediatrii. Čitateľky v ňom nájdu aj informácie o móde, kozmetike, zdraví a kráse, mesačník sa venuje aj cestovaniu, využitiu voľného času, bývaniu a finančnému zabezpečeniu rodiny.
Pravidelné miesto v časopise Maminka majú špeciálne tematické prílohy: výbava dojčiat, detská výživa, výber hračiek, príprava detí na vstup do kolektívu. Každé číslo prináša rozhovor so známou osobnosťou.
Mesačník sa predáva za cenu 1,60 EUR v náklade 25 000 výtlačkov, cena jednej celostránkovej inzercie je 2 950 €. Prvé aprílové číslo vyjde v počte strán 132 na obálke so speváčkou Dara Rolins.
Na Slovensku vychádzajú už dva podobne profilované časopisy Mama a ja (Orbis In) a Mamina (Spoločnosť 7 Plus).
MF Media pokračuje vo svojej stratégií prinášať na slovenský trh adaptované tituly z partnerského vydavateľstva Mladá fronta v Česku, ktoré považuje za zaujímavé pre slovenských čitateľov a zadávateľov. V súčasnosti vydáva MF Media 7 adaptovaných rovnomenných titulov (Bývanie Stavby Reality, Diéta, Ľudia a zem, Moje zdravie a Sunny Speaks English, For men a Moja Psychologia)a tri pôvodné časopisy vytvorené pre slovenský trh (Šikovníček, Stavba a Eurobiznis).
Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

