Prvé číslo nového mesačníka vyjde koncom apríla 2009. Jeho vydavateľom je Goodwill publishing, ktorého konateľmi sú Miloš Nemeček, predseda Združenia vydavateľov periodickej tlače (ZVPT) a Valéria Nagyová, ktorá naposledy pôsobila vo vydavateľstve MF Media.
Mesačník Goodwill chce prinášať zaujímavé informácie zo sveta ekonomiky a biznisu, venuje sa aj politike, kultúre a neziskovej mimovládnej sfére. Mesačník sa bude distribuovať predplatiteľom, vybraným „decision makerom“ – kľúčovým ekonomickým hráčom v SR, manažérom predstaviteľom verejnej správy, ako aj širšej odbornej verejnosti prostredníctvom predajných sietí. Cena jednej inzertnej strany je 2 500 EUR. Okrem letných mesiacov (dvojčíslo – júl/august) a zimného obdobia (dvojčíslo - november/december) bude Goodvill vychádzať ako mesačník. Vo formáte A4 s počtom strán 68 až 100 strán bude vychádzať v náklade 22 000 kusov.
Vydavateľstvo Goodwill Publishing vzniklo na začiatku tohto roka. Valéria Nagyová, obchodná riaditeľka a konateľka spoločnosti Goodwill publishing, s.r.o. hovorí: „Naše vydavateľstvo sa rozhodlo zatiaľ vydávať jeden titul Goodwill, mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Začali sme s pracovnými výtlačkami interného charakteru, dotváraním layoutu, výberom kvalitných autorov a tém....“ Keďže na Slovensku vychádza už niekoľko ekonomických titulov, zaujímalo nás, akú pridanú hodnotu Goodwill prinesie? „Zaiste, už od začiatku tvorby časopisu sme si hovorili, že Goodwill musí mať informácie s pridanou hodnotou a tá je najmä v tom, že si bude všímať úspešné firmy a manažérov, ktorých profesionálne príbehy majú čo povedať čitateľskému publiku. Na ich príklade ukáže postupy a recepty, ako dosiahnuť nielen dobré hospodárske čísla, ale aj kvalitný firemný a osobný goodwill,“ vysvetľuje Nagyová, ktorá nás informovala, že okrem printového titulu pracuje vydavateľstvo aj na elektronickej verzii Goodwillu (www.goodwill.eu.sk).
Miloš Nemeček, riaditeľ a konateľ Goodwill publishing, v tejto súvislosti dopĺňa: „Ekonomickej tematike sa chceme venovať veľmi dôsledne, s využitím čo najkvalitnejších autorov z odborného prostredia.
A budeme verní svojmu názvu. V popredí teda bude nielen prvoplánová ekonomika, ale tiež etický rozmer podnikania, dobré meno firmy, jej spoločenská zodpovednosť. Dianie v hospodárstve budeme mapovať v jeho prirodzenom prepojení na ďalšie štruktúry: medzinárodné štruktúry, štát, regionálne a lokálne samosprávy, vedu a výskum, tretí sektor i širokú verejnosť. Ekonomiku hodláme približovať ako kľúčový spoločenský faktor v najrôznejších súvislostiach.“ Podľa Nemečka majú práve ekonomické tituly v budúcnosti silný potenciál – a znásobiť ho môže správne prepojenie printovej a elektronickej komunikácie.
Len pripomenieme, že Valéria Nagyová, pôsobila predtým niekoľko rokov ako generálna projekt manažérka časopisu Eurobiznis, šéfredaktor Juraj Filin stál na čele niekoľkých odborných titulov, a Miloš Nemeček, predseda Združenia periodickej tlače Slovenska bol aj riaditeľom spoločnosti Ecopress, ktorá vydáva denník Hospodárske noviny, lifestylovú prílohu Prečo nie? a niekoľko odborných špeciálov.
Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

