Etarget na českom trhu odštartoval v testovacej prevádzke nový formát obsahovej reklamy – reklamné odkazy s obrázkom. Na Slovensku sa štart tohto reklamného formátu podľa našich informácií pripravuje v priebehu dvoch týždňov.
Tento formát reklamy má inzerentom zlepšiť cielenie a pritiahnuť tých ľudí, ktorí majú o produkt záujem. Obrázok k inzerátu je pritom osvedčená forma inzerovania v zahraničí.
„Etarget si tento formát úspešne vyskúšal na maďarskom, rumunskom a bulharskom trhu. Po veľmi pozitívnych skúsenostiach klientov sme sa rozhodli tento formát spustiť aj v Českej republike. Prvé čísla z testovacej prevádzky ukazujú, že to bol správny krok,“ hovorí Josef Kovář, country manager pre ČR spoločnosti Etarget.
Skúsenosti z iných trhov ukazujú hlavne tri výhody reklamy s obrázkom: obrázky vylepšujú cielenie, znižujú priemerné ceny za kliknutie a v ich dôsledku aj zvyšujú konverziu.Za pridanie obrázku k reklamnému odkazu inzerent neplatí nič navyše. Reklama sa spoplatňuje rovnako ako klasické reklamné odkazy Etarget – za kliknutie.
Zdroj: Etarget

