StoryEditor

Nová B2B kampaň Fun rádia – vtipnegrafy.sk

18.11.2009, 23:00

Aktuálna business to business kampaň vtipnegrafy.sk má zadávateľov reklamy informovať o lepších trhových výsledkoch Fun rádia. Súčasťou kampane je tiež súťaž o najvtipnejší graf z biznis prostredia, kde traja najúspešnejší účastníci získajú ako výhru reklamnú kampaň vo Fun rádiu v hodnote 5.000 €, 10.000 € alebo až 15.000 €.

Návštevník stránky vtipnegrafy.sk si môže po zaregistrovaní navrhnúť vlastný vtipný graf. Páčivosť grafov budú následne bodovaním hodnotiť ostatní užívatelia. Úspech vlastného grafu môžu súťažiaci v súťaži o najvtipnejší graf podporiť aj zdieľaním svojho grafu na komunitných portáloch facebook alebo Pokec

„Cieľom kampane je odkomunikovať, smerom na zadávateľov reklamy, výrazne pozitívne nárasty v počúvanosti Fun rádia, ako aj jeho podiele na rozhlasovom trhu, ktoré sme dosiahli za prvé 3 štvrťroky 2009. Napríklad počúvanosť nám v priebehu tohto obdobia stúpla o 25 %, čo pre zadávateľov reklamy znamená, že za rovnaké peniaze (pretože sme nezvyšovali cenu reklamy) zasiahnu u nás o 25 % viac potenciálnych zákazníkov pre ich produkty,“ uviedol Norbert Lojko, riaditeľ marketingu Fun rádia.

Norbert Lojko hovorí o tom, ako Fun rádio uvažovalo pri tvorbe kreatívneho konceptu aktuálnej B2B kampane: „Chceli sme nejakou zaujímavou formou nadviazať na našu jarnú B2B kampaň „vyhovorte sa na krízu“, ktorá bola veľmi úspešná po obchodnej stránke (výrazný nárast obratu) ako aj kreatívnej stránke (2x ocenenie bronzový klinec). Náš fun kreatívny tím dostal presné zadanie a prišiel so zaujímavým nápadom „vtipné grafy“ a so sloganom „Robiť biznis nie je sranda, pokiaľ ho nerobíte s Fun rádiom“. Čiže opäť reflektujeme zábavnou formou ťažšiu situáciu v hospodárstve SR a zároveň ponúkame náš recept na jej prekonanie – robenie biznisu s Fun rádiom. Kampaň sme vyrábali inhouse.“

Kampaň a samotná súťaž „vtipnegrafy.sk“ oficiálne potrvá od 18.novembra 2009 do 17. januára 2009. Reklamná kampaň prebieha v tlači (Nový Čas a Hospodárske noviny), vo Fun rádiu a na internete (cas.sk, adamonline.sk, hnonline.sk, azet.sk, aktuality.sk, funradio.sk).

Vizuál printovej inzercie a séria dvoch rozhlasových spotov

Rozhlasový spot 1, rozhlasový spot 2

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
Áno
59%
Nie
41%
Celkový počet hlasujúcich: 93
Staršie ankety

Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 09:31