Kampaň, ktorej cieľom je posilniť sledovanosť a vnímanie značky programu Krimi noviny, si TV JOJ realizovala inhouse. V správe prinášame okrem vizuálov promo kampane aj prehľad vývoja sledovanosti Krimi novín.
Vzhľadom na zameranie spravodajského formátu Krimi noviny, ktorý pokrýva investigatívne kontroverzné témy ako sú vraždy, lúpeže, nehody, atď, sa TV JOJ rozhodla pripraviť tomu zodpovedajúce kontroverzné promo.
Jedna zo štyroch TV upútaviek:
Séria printových vizuálov:
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Ondrej Garan Hutník
Art director: Miroslav Šišma
Copywriter: Barbora Kardošová
Account manager: Sláva Adamíková
Použité médiá: TV, rádiá, printy, web
Termín nasadenia: 18. máj 2009
Produkcia televízneho spotu: Sláva Adamíková
Réžia: Barbora Kardošová
Vývoj sledovanosti relácie Krimi noviny
Televízia JOJ pripravila v tejto súvislosti prehľad vývoja sledovanosti spravodajskej relácie Krimi Noviny. „Dvojnásobný podiel na trhu za necelých šestnásť mesiacov. Také je skóre jednej z najmladších spravodajských relácií v portfóliu TV JOJ,“ hovorí TV JOJ. Krimi noviny sa začínali vysielať v 6. týždni 2008 v konkurenčne najnáročnejšom slote dňa s priemerným týždňovým podielom 11,4 % (CS 12+), aby ako výsledok kontinuálneho rastu zaznamenali v 20. týždni 2009 podiel až 22,0 %. „V rovnakých týždňoch zaznamenali Televízne noviny TV Markíza pokles z 59,7 % na 52,9 %,“ dodáva komunikačné oddelenie TV JOJ.
Najsledovanejším vydaním boli Krimi noviny z nedele 30. 11. 2008, ktoré si pozrelo 483-tisíc divákov, čo v daný deň znamenalo podiel na trhu (CS 12+) 24,3 %. Priemerný podiel v tejto cieľovej skupine od prvého dňa vysielania relácie 2. 2. 2008 (do 13. 5. 2009) predstavoval 17,6 %.
(kliknutím obrázok zväčšíte)
„Heslom Krimi novín je byť prví na mieste, priniesť komplexný pohľad na tému a neignorovať problémy, s ktorými sa stretávame na každom kroku a ako bežní občania ich radšej prehliadame, než by sme sa mali nechať ovládnuť pocitom bezmocnosti,“ povedal Roland Kubina, riaditeľ TV JOJ pre spravodajstvo a publicistiku. „Som nesmierne hrdý na tím, vďaka ktorému sme dokázali vytvoriť a stále zlepšovať naše spravodajstvo.“ Spravodajský tím Krimi novín v uplynulých mesiacoch priniesol množstvo príbehov, ktorými dokonca predčil konkurenčné médiá – medzi mediálne najatraktívnejšie kauzy patrili autonehoda moderátora Rasťa Žitného alebo prípad úteku Romana Červenku obvineného za vylúpenie banky.
(kliknutím obrázok zväčšíte)
Krimi noviny vysiela TV JOJ každý deň od 19:00, hneď po nich nasleduje hlavná spravodajská relácia dňa Noviny TV JOJ.
Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

