StoryEditor

Jemné Melódie a Star production sa delia o jedného šéfa marketingu

09.07.2009, 00:00

Od 1. júla 2009 je za vedenie marketingu v rádiu Jemné melódie (JM) zodpovedný Michal Hošták, ktorý zároveň naďalej pôsobí ako marketingový riaditeľ vo vydavateľstve Star production.

Koncom mesiaca Tomáš Karpel, nový generálny riaditeľ JM informoval, že vzhľadom na situáciu na trhu, sa rádio rozhodlo pre reorganizáciu svojho obchodného oddelenia. V dôsledku toho obchodnú stratégiu firmy prevzala Katarína Michalechová, ktorá zároveň pôsobí ako obchodná riaditeľa Star production.

To, či ide o reštrikčné opatrenie v dôsledku krízy, Stratégie zisťujú. Tomáš Karpel je momentálne na dovolenke.

 

Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 02:27