Denník Pravda začína vo štvrtok 3. decembra predávať nový magazín s názvom Čítajme deťom. Na 68 stranách prináša mix rozprávok, vystrihovačiek, rébusov a maľovaniek pre najmenších.
Magazín nadväzuje na rovnomenný denný seriál, ktorý Pravda pripravuje spolu s mobilným operátorom Orange od 6. novembra.
Magazín Čítajme deťom má podtitul Časopis pre šikovné deti a múdrych rodičov a obsahuje 24 klasických i moderných rozprávok – aj tradičných slovenských, aj rozprávok zo sveta. Vydavateľstvo Perex nimi chce pred Vianocami osloviť škôlkarov, malých školákov a rodičov týchto detí.
Magazín sa bude za cenu 1,29 eur predávať samostatne v novinových stánkoch a na poštách. „V magazíne Čítajme deťom nájdu deti a ich rodičia výber obľúbených rozprávok od Dobšinského, Andersena, bratov Grimmovcov, Swifta, ale i moderné texty napríklad od bývalej speváčky Spice Girls Geri Halliwell, spisovateľky Petry Nagyovej-Džerengovej či Braňa Jobusa, známeho z kapiel Karpatské Chrbáty a Vrbovskí víťazi,“ vysvetľuje Jakub Prokeš, zástupca šéfredaktora denníka Pravda, ktorý magazín pripravil a vedie i celý projekt Čítajme deťom.
Medzi ťaháky nového magazínu by mali patriť aj úlohy pre deti. ,,Najväčší úspech má vystrihovacia maska čerta,“ dopĺňa Jakub Prokeš. Podľa ktorého z prieskumu vyšli ako atraktívne aj ďalšie vystrihovačky: zvieratká ako ozdoby na vianočný stromček či skladací betlehem.
Jakub Prokeš o cieľoch aktuálneho projektu Čítajte deťom: „Pri zrode projektu sme si stanovili štyri ciele: 1. pripraviť špeciálny obsah na mieru, ktorý by podporil i niektorý z našich významných inzerentov alebo nový klient; 2. mať v Pravde niečo, čo iní nemajú; 3. mať originálny seriál, do ktorého sa zapoja čitatelia; 4. nájsť atraktívny obsah pre rodiny s deťmi.“ A aké sú prvé ohlasy? „Už dva týždne po uvedení seriálu sme mali k dispozícii okolo dvesto rozprávok od čitateľov. Máme správy, že s rozprávkami z Pravdy pracujú i na školách a v škôlkach. Zapojili sa aj tínedžeri. Stránka birdz.sk, ktorá je súčasťou našej mediálnej skupiny, mala pohromade 70 príbehov už pár dní po štarte projektu,“ hovorí Jakub Prokeš.
Magazín Čítajme deťom vytlačili v Merkantile Trenčín, štart predaja Perex podporuje komunikačnou kampaňou v printe i na webe. Rozprávky do projektu poskytli vydavateľstvá Mladé letá, Perfekt, Slovart-Print, Ikar a Edition Ryba. Vlastné rozprávky dodal aj hlavný partner Orange. Rozprávky sú k dispozícii aj na stránkach citajmedetom.sk a birdz.sk.
Zdroj: Perex

