Slovenská pošta uvádza projekt zákazníckeho diskusného fóra.
„Poštafórum je unikátny projekt Slovenskej pošty zameraný na priamu komunikáciu so zákazníkom na webstránke spoločnosti. Diskusné fórum www.postaforum.sk, ktoré sa má stať asistentom a poradcom pre klientov pošty, je podľa nášho názoru najlepším existujúcim nástrojom na komunikáciu s komunitou mladých a ekonomicky produktívnych zákazníkov. Zriadenie Poštafóra vnímame ako ďalší významný krok na ceste k prozákaznícky orientovanej spoločnosti. Slovenská pošta sa tak zaraďuje do elitného klubu firiem, ktoré na svojich stránkach bez zábran diskutujú so zákazníkmi o problémoch, ale aj pozitívach svojich služieb,“ hovorí PR manažér Slovenskej pošty Juraj Danielis.
Odpovede na otázky a pripomienky klientov bude operatívne sprostredkovávať špeciálny tím operátorov, ktorý je poverený aj zbieraním dát priamo od kompetentných pracovníkov na jednotlivých úsekoch Slovenskej pošty.
Neskôr k Poštafóru pribudne ďalšia funkcia – interaktívna mapka slovenských pôšt, kde budú klienti môcť diskutovať aj o zážitkoch z konkrétnej pobočky. Slovenská pošta chce prostredníctvom nového projektu osloviť klientov, ktorí využívajú internet ako neoddeliteľnú súčasť svojho pracovného či súkromného života. Zvlášť sa chce orientovať na komunitu mladých produktívnych ľudí. „Poštafórum považujem za moderný nástroj online marketingu, ktorý by mal prispieť k zlepšeniu všetkých komunikačných procesov. Verím, že prispeje aj k ďalšiemu budovaniu dobrého imidžu Slovenskej pošty ako modernej a pružnej spoločnosti,“ dodáva Juraj Danielis.
Zdroj: Slovenská pošta

