StoryEditor

Kia ponúka 7-ročnú záruku

17.01.2010, 23:00

Kia Motors Europe od januára 2010 poskytuje 7-ročnú záruku na všetky vozidlá Kia, ktoré sa predávajú na európskom trhu.

7-ročná Kia záruka bola po prvýkrát uvedená s výrobou slovenskej Kia cee’d koncom roka 2006, Kia Motors v súčasnosti ponúka podobnú záruku na všetky vozidlá počas 7 rokov, alebo na 150 tis. km, pričom prvé tri roky sú bez obmedzenia kilometrov. Táto záruka sa vzťahuje na všetky vozidlá z portfólia značky Kia. „V minulosti sme deklarovali ambíciu spoločnosti Kia Motors stať sa svetovým lídrom vo výrobe vozidiel, ktorý zohľadňuje spokojnosť zákazníkov a naša nová 7-ročná Kia záruka na všetky modely predstavuje významný krok k dosiahnutiu tohto cieľa. Nami ponúkaná 7-ročná záruka bude nepochybne zvyšovať záujem zákazníkov o naše vozidlá, čím očakávame zvýšenú návštevnosť predajných miest, ako aj oživenie predajov počas roka 2010 i neskôr,” komentuje Paul Philpott, Chief Operating Officer, Kia Motors Europe. Výhodou novej 7-ročnej záruky bude aj prenesenie záruky na ďalšieho majiteľa v prípade predaja vozidla.

Podľa slov Štefana Pogánya, Marketing and Communication Managera, KIA Motors Sales Slovensko, ide o strategický krok, ktorý prináša významnú pridanú hodnotu pre našich zákazníkov. Cieľom komunikácie bolo vytvoriť významný vplyv a dosah na „tému“ 7 ročná záruka na začiatku roka na všetkých 13 trhoch v Európe a použiť ju tak, aby sa stala prirodzenou súčasťou referenčnej produktovej komunikácie v budúcnosti. Kým tón a štýl centrálnej adaptačnej komunikácie možno pôsobí sebaironicky až recesisticky, tak uvádzacia fáza je ladená sebavedome až agresívne.

Komunikácia je plánovaná na mesiac. Časovo je rozdelená do troch etáp: „Gerilla teaser kampaň – ide o doteraz zriedkavý, zatiaľ nepoužitý spôsob krátkej komunikácie, podstatou ktorej je vytvoriť dojem, že ide o konkurenčnú komunikáciu cez rôzne indikácie (4.1.2010 – 8.1.2010). V rámci tejto časi kampane ide o sériu „maloformátových“ inzercií, ktoré sme uverejnili na exponovaných plochách denníkov a veľkých webserverov,“ hovorí Štefan Pogány.

 

Preklenovacia časť kampane je druhou fázou komunikácie (8.1.2010 – 15.1.2010). Ide o preduvádzaciu fázu, keďže sieťový štart bol naplánovaný od 15.1.2010. Cieľom série inzercií bolo vysvetliť a „odhaliť“ podstatu záhady, dať relevantnú odpoveď. Navyše v termínoch 8. a 9. januára 2010 v 8 hlavných mestách VÚC a 6 najväčších lyžiarskych strediskách umiestnili promotéri a promotérky wobblery na autá stojace na parkoviskách, uliciach v celkovom počte 35.000 ks. Taktiež sa zviditeľnili promoteamy na rôznych verejných priestranstvách, verejných dopravných prostriedkoch s netradičnými okuliarmi v tvare písmena 7 (viď prílohu.)

Launchová kampaň odštartovala 15.1.2010 a potrvá do 10.2.2010. Táto časť kampane je už pod hlavičkou centrálnej kreativity, ktorá odhaľuje podstatu 7 ročnej záruky. Tón a štýl komunikácie je, podľa slov Štefana Pogányho, vedená trochu ironicky, druhá časť sebavedomo. Použité média: TV, internet – online bannery, printy (denníky, týždenníky, motoristické magazíny, lifestyle magazíny). Osobitnú dôležitosť majú POS materiály.

TV spot kampane:

 

Vizuál kampane:

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
55%
nie
45%
Celkový počet hlasujúcich: 47
Staršie ankety

Zdroj: KIA Motors Sales Slovensko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 15:05