Spoločnosť Lenovo, jeden z najvýznamnejších svetových výrobcov výpočtovej techniky, si pre poskytovanie služieb public relations vybrala agentúru Fleishman-Hillard.
Hlavným cieľom spolupráce bude ďalšie posilnenie značky Lenovo na trhu a podpora predaja tak v tradičnom firemnom (B2B) segmente, ako aj pre firmu v novom segmente domácich užívateľov počítačov a notebookov.
Fleishman-Hillard bude zastupovať spoločnosť Lenovo na českom a slovenskom trhu a bude sa tiež starať o koordináciu agentúr v regióne EMAT, pod ktorý spadá Bulharsko, Česká republika, Grécko, Juhoafrická republika, Chorvátsko, Maďarsko, Poľsko, Rumunsko, Slovinsko, Slovensko, Stredný východ a Turecko.
„Spoločnosť Lenovo výrazne rozširuje svoje portfólio produktov, ktorým by rada oslovila širokú verejnosť. Z tohto dôvodu je pre nás externá komunikácia veľmi dôležitá,“ hovorí Robert Janásek, marketingový manažér spoločnosti Lenovo. „Agentúru Fleishman-Hillard sme si vybrali kvôli bohatým skúsenostiam v oblasti informačných technológií, profesionálnemu prístupu a zloženiu tímu.“
„Sme veľmi radi, že sa spoločnosť Lenovo rozhodla pre spoluprácu s nami,“ hovorí Radek Maršík, riaditeľ agentúry Fleishman-Hillard. „V rámci komunikácie sa chceme zamerať na budovanie povedomia značky Lenovo ako technologického lídra a výrobcu špičkových počítačov a notebookov pre spotrebiteľský a firemný segment.“
Zdroj: Fleishman-Hillard

