Športovo-zábavný program Milka Funpark určený celej rodine začína vo vybraných lyžiarskych strediskách 23. januára 2010. Hlavným cieľom projektu je budovať imidž značky ako hravej rodinnej značky, ktorá je neodmysliteľne spätá s horami.
Projekt Milka Funpark nadväzuje na minuloročný úvodný projekt, ktorý podľa údajov Kraft Foods prekonal svojou návštevnosťou očakávania a stretol sa s pozitívnymi reakciami aj na strane samotných lyžiarskych stredísk. „Neopakovateľným zážitkom bude tento rok určite strieľanie z „guľometu“ – obrieho praku, veľká skladačka Milka Tetris, či obrie mikádo, nazvané podľa fialovej kravičky Milkádo. Deti si budú môcť spolu s rodičmi, či kamarátmi zahrať Milka biliard, preťahovať sa lanom na „bungeerun-e“ alebo si vyskúšať rádiom riadené skútre. Rovnako ako minulý rok je pre návštevníkov Milka Funparku k dispozícii aj požičovňa snowboardov spolu s inštruktorom, ktorý naučí odvážlivcov základy tohto moderného športu, prípadne im pomôže zdokonaliť sa v technike. Nebude chýbať ani stolný futbal a ak netušíte, čo je to „snowskate“, príďte sa pozrieť do Milka Funparku. Do strediska Park Snow Štrbské pleso tento rok prinesieme lyžiarsku Milka školu,“ uviedol Milan Koníček, Senior Brand Manager Milka pre Českú republiku a Slovensko.
Túto sezónu bude športovo-zábavný program Milka Funpark, podľa slov Ondřeja Krátkeho, Marketing Trainee značky Milka CZ/SK, komunikovaný formou regionálnych rádio spotov 20'', takisto bude realizovaný „upgrade“ internetovej stránky www.milkafunpark.sk (prepojenie s Facebook, Youtube, využitie Google maps, fotoalbumov). Na internetových stránkach lyžiarskych stredísk budú umiestnené bannery a rovnako aj na webových portáloch, ktoré slúžia na vyhľadávanie dovoleniek (napr. holidayinfo). Outdoor (plagáty) budú v miestach, kde sa tento rok Milka Funpark bude konať, rovnako ako hostesky a maskot. Rovnako tento rok prebieha PR podpora programu bez ATL.
Zdroj: Omnipublic

