Značka Oriflame má svoj nový komunikačný kanál v podobe vlastného komunitného portálu. V týchto dňoch značka Oriflame na Slovensku predstavuje vlastný kumunitný portál www.svetoriflame.sk.
„Svet Oriflame je internetovým svetom zábavy a relaxu, najnovších informácií o kráse a zdraví, o aktuálnych trendoch v móde, bývaní a zdravom životnom štýle. Je pre všetkých, ktorí majú radi prírodnú švédsku kozmetiku Oriflame a je im blízka aj filozofia tejto spoločnosti. Slovensko je jedinou krajinou v rámci koncernu Oriflame, kde sa tento projekt realizuje,“ hovorí Lenka Štefániková, marketingová manažérka spoločnosti Oriflame Slovakia.
„Pridanou hodnotou portálu je platforma vybraných sekcií, v rámci ktorých sa návštevníci a prihlásení užívatelia môžu aktívne stretávať – môžu tu získavať nových priateľov, pýtať si praktické rady a tipy, či zdieľať svoje informácie, názory, pocity a zážitky. Vytvorenie portálu má za cieľ podporovať aj marketingové aktivity Oriflame na Slovensku. Internet je v súčasnosti prostredím, kam sa presúva veľká časť našich cieľových skupín. Svet Oriflame tak veľmi prakticky a jednoducho spája našich zákazníkov s kozmetickými poradkyňami a poradcami Oriflame. Obidve skupiny môžu medzi sebou komunikovať a získavať tak cenné spätné väzby. Na základe tejto spätnej väzby chceme zlepšovať služby pre obe spomenuté skupiny, čo je špeciálne v čase krízy veľmi dôležité - môže to Oriflame prinášať konkurenčnú výhodu. Z tohto dôvodu je pre nás spätná väzba zákazníkov aj poradcov veľmi potrebná, a tú môžu vyjadriť práve na www.svetoriflame.sk,“ dodáva Lenka Štefániková.
Svet Oriflame má dva základné typy sekcií. Sekcie „Krása a zdravie“, „Aktuality“ a
„O nás“ sú pravidelne aktualizovanými sekciami redakčným tímom. Sekcie „Ori Blog“ a „Fórum“ sú tie, v rámci ktorých prihlásení užívatelia môžu medzi sebou zdieľať svoje názory, zážitky... V rámci Fóra bude realizovaná aj odborná online poradňa na vopred avizované témy.
Nový komunitný portál je výsledkom práce trojčlenného tímu – spoločnosti Oriflame Slovakia ako hlavného koordinátora projektu, PR agentúry Seesame Communication Experts po obsahovej stránke a spoločnosti Woodoo Art s.r.o. po grafickej a technickej stránke. Prípravám a tvorbe bol venovaný čas od januára do konca júna tohto roka.
Vizuál webu (klikateľný):
Zdroj: Seesame

