StoryEditor

Tesco obdarí svojich verných zákazníkov

03.12.2009, 23:00

S prvým celonárodným vyúčtovaním vernostného programu Clubcard prichádza spoločnosť Tesco Stores SR v čase mikulášskej nádielky. Vyše milióna euro rozdelí Tesco pred Vianocami svojim verným zákazníkom.

Viac ako 630 000 rodín na Slovensku dostane dnes 4. decembra list s vyúčtovaním svojho nazbieraného bodového konta. Na základe neho rozdelí Tesco medzi státisíce držiteľov klubovej karty vyše milióna euro, presnejšie milión 24 tisíc 508 euro na nákup tovaru podľa vlastnej ľubovôle. Zároveň s peňažnými poukážkami dostanú verní zákazníci aj zľavové kupóny na nákup vybraných tovarových skupín podľa toho, čo radi nakupujú. Ide o výrobky naprieč sortimentu – jogurty, cestoviny, kečupy, káva, cukrovinky, pracie prášky, hračky, športové potreby či textil, a to až do výšky 50 %.

Podľa spätnej väzby od zákazníkov sa ukazuje vernostný program Clubcard veľmi populárny medzi zákazníkmi. Radi sa vracajú do toho istého obchodu, baví ich zbierať si body prostredníctvom nákupov a motivuje ich k šetreniu peňazí. Zákazníci oceňujú jednoduchý proces s Clubcard – zavedenie karty je zadarmo, hneď je aktívna a hlavné je ju pri každom platení za nákup používať.

„V súčasnosti už vyše 60 % nákupov prichádza od zákazníkov s Clubcard a toto číslo sa neustále zvyšuje“, hovorí Michal Štadler, marketingový riaditeľ Tesco Stores SR a pokračuje, “záujem o vernostné karty Clubcard spomedzi 9 krajín, kde Tesco zaviedlo obdobný systém, Slovensko patrí k najúspešnejším. To nepochybne poukazuje na veľkú chuť Slovákov mať svoj obľúbený obchod a využívať cenové výhody vyplývajúce z dlhodobého vernostného systému.“

Clubcard znásobuje šetrenie v Tesco obchodoch

„V priebehu celého roka sme prichádzali s novinkami, aby naši zákazníci mohli ušetriť, bilancuje rok generálny riaditeľ Phil Clarke a pokračuje, “prehĺbili sme percento zľavy a zvýšili sme počet výrobkov v akciových ponukách, uviedli sme na trh značkové výrobky za veľmi nízke ceny, aktualizovali sme cenové programy, rozšírili rady výrobkov vlastných značiek, každý týždeň výrazne znižujeme ceny vybraných druhov ovocia a zeleniny a dokonca sme začali cezhranične porovnávať ceny, aby sme dodržali sľúbený verejný záväzok – byť najlacnejším maloobchodníkom na slovenskom trhu. Clubcard je akýmsi vyvrcholením tohto nášho úsilia v tomto roku a sme radi, že je taký úspešný“.

 

Zdroj: Tesco Stores SR

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 09:39