1. októbra štartuje kampaň, ktorou Ahead Mediaberatung GmbH, vydavateľ dvojmesačníka H.O.M.i.E o bývaní a dizajne, ohlási vstup prémiového ženského titulu na slovenský trh.
Kampaň bude v rovnakom čase prebiehať na štyroch trhoch (Slovensko, Česko, Maďarsko a Slovinsko), kde bol vydavateľ doteraz aktívny iba prostredníctvom titulu H.O.M.i.E. Na Slovensku bude kampaň pozostávať z prezentácie vo Fashion TV a prostredníctvom prémiových pozícií vo všetkých PNS stánkoch MP Kapa, hneď s prvým číslom, ktoré vyjde 22. októbra 2009.
Slogany uvádzacej kampane sú: Zmena ku kráse!, Dvojbodka pre nový začiatok! (slogan sa významovo viaže na prítomnosť dvoch bodiek nad písmeno i v logu flair).
V rámci Maďarska a Česka sa rozbieha citylightová kampaň a printová kampaň v českých vybraných médiách, rovnako prebehne aj „Launchparty“. Kampaň si na všetkých štyroch trhoch zabezpečuje vydavateľstvo in house.
Magazín flair okrem toho, že bude vychádzať v slovenčine, češtine, maďarčine a slovinčine, už približne rok a pol vychádza aj v Rakúsku. Koncept titulu o svetovej móde pochádza z vydavateľského domu Arnolda Mondadori v Miláne. Slovenská redakcia bude prekladať asi 60 % článkov od zahraničných korespondentov, zvyšných 40 % budú tvoriť zaujímavosti o slovenskom trhu. Časopis bude vychádzať 10-krát do roka.
Kozmopolitný magazín o móde, ktorý ponúka módne story na medzinárodnej úrovni, prepája dizajn, cestovanie, jedlo, zdravie, módu, nakupovanie i krásu. Svojou kvalitou a prestížou dokázal magazín flair predbehnúť v predajnosti magazíny ako sú ELLE, Vouge, Marie Claire, Amica.
Jedno testovacie číslo časopisu Flair je možné objednať si už dnes zdarma na stránke www.flair-direkt.sk.
Vydavateľ takisto informoval, že dvojmesačník H.O.M.i.E, ktorý na slovenskom trhu vychádza od novembra 2007, tento rok vstúpil aj na chorvátsky printový trh.
Zdroj: Valéria Polakovičová, Stratégie

