StoryEditor

Areál Divoká Voda Čunovo s minikampaňou

05.08.2009, 00:00

V rámci kampane areál využíva billboardy v Bratislave a jej okolí, rádio Viva, navigačné postery smerujúce k areálu Divoká Voda, letáky s vodnými atrakciami.

„Pripravili sme tiež novú exkluzívnu propagačnú brožúru, kde približujeme areál, hotel a poskytované služby a atrakcie. S touto brožúrou pracujeme v rámci našich akvizičných aktivít na získanie nových klientov. Dokončujeme tiež nový web,“ približuje Eva Benediktová, Sales & Marketing Director, Areálu Divoká Voda, Čunovo. Cieľom kampane „Voda na divoko“ je, podľa jej slov, komunikovať posolstvo, že „Areál Divoká Voda nie je len pre vrcholových športovcov, ale poskytuje širokospektrálne možnosti športového a relaxačného vyžitia aj pre širokú verejnosť a firmy, napr. v podobe jazdy na skútroch, wakeboardoch, motorovom člne alebo si vyskúšať rafting.“ „Kampaň hodnotíme napriek malej frekvencii nasadenia a nízkemu budgetu ako úspešnú. Ako najefektívnejšie médium sme vyhodnotili rádio,“ dodáva Eva Benediktová. Kampane prebiehajú od júla do konca augusta.

Billboard:

Zdroj: Areál Divoká Voda

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 12:30