StoryEditor

Nay Elektrodom začne od piatku predávať mobilné telefonovanie

14.05.2009, 00:00

Predajca spotrebnej elektroniky NAY Elektrodom rozširuje svoju ponuku služieb o službu mobilného telefonovania, ktoré začne v piatok predávať pod vlastnou značkou Naymobile. Aktualizované o TV spot.

Stáva sa tak prvou spoločnosťou na Slovensku, okrem špecializovaných mobilných operátorov, ktorá prináša na trh mobilné telefonovanie pod vlastnou značkou. Od piatku si budú môcť zákazníci v predajniach Nay Elektrodom (výhradne) kúpiť Naymobile – SIM kartu bez viazanosti a mesačných poplatkov.

Ide o štandardnú SIM kartu do mobilu s vlastným telefónnym číslom (prefixy z O2), bude stáť šesť euro, prednabitý kredit na nej bude v hodnote päť euro. Telefonovať z nej sa bude dať, podľa spoločnosti Nay, hneď po vložení do mobilu a štandardnej registrácii hneď v predajni. Teda nie je potrebná žiadna iná aktivácia, ako zapnúť telefón a zavolať alebo poslať sms. V Naymobile SIM karte budú automaticky aktivované aj štandardné služby mobilnej komunikácie: Clip, Clir, informácia o zmeškaných hovoroch cez sms alebo mms správy. Súčasťou balíka je aj prístup na internet a prenos dát, skupinová sms či volanie do zahraničia. Rovnako ako u mobilných operátorov, pre zákazníkov Naymobile bude k dispozícií zákaznícka linka. Potenciálny zákazníci majú takisto možnosť preniesť si svoje telefónne číslo do Naymobile.

Cena hovoru do všetkých sietí bude O, 11 euro za minútu (den/noc), sms-ka bude stáť 10 centov, a mms – 0, 25 eur a 1 MB - 0, 95 eur. Ceny sú s DPH.

Spoločnosť Nay k tejto službe ponúkne Nokiu 1680 za 24, 99 eur, teda, podľa ich vyjadrenia, za polovičnú bežnú cenu. Okrem toho získajú zákazníci štartovací balíček Naymobile zadarmo pri nákupe akéhokoľvek mobilného telefónu v predajni.

Naymobile je partnerským produktom spoločnosti Nay Elektrodom a Telefonica 02 Slovakia. Podľa vyjadrenia zo spoločnosti Nay je prvoradým cieľom spoločnosti poskytnúť niečo navyše svojim zákazníkom. Ich dlhodobejšou stratégiou je rozširovať ponuku služieb, ktoré popri tradičnej produktovej ponuke, ponúkajú. „Chceme predávať nielen hardvér, ale aj službu k nemu,“ hovorí Ján Tomáš, COO a podpredseda Predstavenstva Nay. Iný príklad túto stratégiu podporujúcu spoluprácu spoločnosti Nay s inými, aj mobilnými, operátormi je – ak si zákazník v ich predajni kúpi televízor, môže si k nemu priamo v predajni kúpiť službu digitálnej televízie.

Zaujímavosťou, je že zákazníci môžu využiť body nazbierané na klubovej karte Nay Extra, ktoré získavajú pri kúpe tovaru v predajniach spoločnosti. V praxi to bude vyzerať tak, že ak získajú viac bodov z hodnotnejšej kúpy (napríklad elektrospotrebiča), môžu si s nimi dobiť kredit na Naymobile SIM karte. Zákazníci Naymobile tiež môzu využiť službu Nabi ma, kde získavajú kredit vždy, keď im volá niekto z inej slovenskej mobilnej alebo pevnej siete ako Naymobile alebo O2 – za každé 2 sekundy prijatého volania získajú 1 bonusovú sekundu v podobe kreditu. Táto možnosť, bude stáť jedno euro mesačne.

Okrem dobíjania kreditu za klubové zľavy získané pri nákupe v predajniach NAY Elektrodom, sa bude dať získať kredit aj štandardnejšou cestou – dobitím pomocou kupónov, v bankomatoch alebo cez internet.

Keďže spoločnosť Nay sa snaží týmto rozšírením svojej ponuky služieb osloviť najmä svojich „bežných“ zákazníkov v ich predajnej sieti (značky na podlahe, využitie obrazoviek v predajni – bude na nich premietaný spot k službe), zatiaľ komunikujú so svojimi, aj potenciálnymi, zákazníkmi najmä cez svoj produktový leták, na ktorého zadnej strane je už zverejnená ponuka Naymobile, billboardami na svojich budovách a POSM v rámci predajní.

TV spot:

 

Viac čítajte v májovom čísle Stratégií.

Zdroj: Barbora Mančíková, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 17:20