Siemens domáce spotrebiče pripravili nový projekt pre spotrebiteľov uvedením portálu www.narodenipreuspech.sk, ktorí má osloviť všetkých, ktorí sa cítia byť úspešní. Na projekte nového portálu pracovala reklamná agentúra Revolta.
Portál ponúka Blogosféru s príspevkami moderátorky Adely Banášovej, novinára Miloša Čermáka, blogera Rudolfa Havlíka a Miroslava Veselého, marketingového riaditeľa značky Siemens domáce spotrebiče na tému spojenú s úspechom. Podeliť sa o svoje úspechy a získať pritom zaujímavé ceny môžu návštevníci rubriky Odmena za úspech. O víťazovi rozhodnú hlasovaním čitatelia.
„Cieľom projektu je osloviť najmä cieľovú skupinu mužov a žien vo veku 30 – 40 rokov, ktorí už niečo v živote dosiahli, sú úspešní vo svojom odbore a chcú sa obklopovať rovnako úspešnými vecami, mať adekvátne auto, bývanie, oblečenie, telefón ako aj domáce spotrebiče,“ vysvetľuje Miroslav Veselý, marketingový riaditeľ značky Siemens domáce spotrebiče. „Chceme predstaviť značku Siemens ako partnera úspešných a ponúknuť čitateľom dôvod otvoriť si novú stránku a pravidelne sa na ňu vracať,“ dopĺňa.
Kampaň k štartu portálu zahŕňa teaserové bannery, tlačenú inzerciu v ekonomických, spoločenských a lifestylových tituloch, sociálnych sieťach Facebook a Twitter, virálne video a elektronický newsletter.
Zdroj: Siemens

