StoryEditor

Slováci sa delia sa o skúsenosti s e-shopmi

20.07.2010, 00:00

Zákazníci internetových obchodov majú záujem podeliť sa o svoju osobnú skúsenosť pri online nakupovaní aj s ostatnými používateľmi. Dokazuje to pilotný projekt špecializovaného nákupného portálu Pricemania.sk – ocenenie Overený obchod, ktorý umožňuje svojim užívateľom hodnotiť kvalitu služieb obchodov.

Možnosť hodnotiť kvalitu služieb užívatelia portálu Pricemania.sk prijali pozitívne. Od spustenia služby 1.1.2010 sa do projektu zapojilo spolu viac ako 3 500 návštevníkov porovnávača. Vyjadrili tak svoj názor na obchod, v ktorom nakúpili, s ktorým majú osobnú skúsenosť a pomohli nováčikom v online nakupovaní odbúrať nedôveru voči internetovým obchodom.

S doposiaľ najväčším ohlasom užívateľov sa stretla internetová parfuméria, ktorá sa zároveň stala prvým držiteľom prestížneho ocenenia Overený obchod. Zákazníci hodnotili s najväčšou vážnosťou rýchlosť vybavenia objednávky a dodania tovaru, široký sortiment, ale aj tradičný pomer - kvalita vs. cena. Uvedenie nedostatkov e-shopu poňali naopak v humornejšom duchu. Vadilo im, že vôňa zvoleného parfumu sa nedá cez monitor počítača testovať.

Ocenenie Overený obchod udeľuje Pricemania.sk bezplatne obchodom, ktoré zákazníci dlhodobo kladne hodnotia prostredníctvom e-mailového dotazníka zasielaného po objednávke v obchode. Na jednej strane podáva správu o spokojnosti s nákupom či službami, ktoré obchod ponúka, pomáha odbúravať obavy z online nakupovania, na strane druhej zvyšuje dôveryhodnosť daného e-shopu. V súčasnosti sa zhromažďujú dotazníky od ďalších 17 e-shopov a postupne sa ich okruh rozširuje.

Zdroj: Pricemania.sk

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 15:42