Úlohou štvrtého ročníka medzinárodnej súťaže mladých talentov Henkel Innovation Challenge je vytvoriť inovatívny produkt alebo riešenie pre značku Henkel pre rok 2050.
Cieľom súťaže je nájsť a motivovať tvorivých študentov so záujmom o obchod, marketing a inovácie.
V tomto ročníku si budú môcť študenti po prvýkrát zmerať sily aj so zástupcami regiónu Ázie a Tichomoria, konkrétne účastníci z Austrálie, Číny, Indie a Malajzie. Počet zúčastnených európskych krajín sa zvýši na 14, a možnosť súťažiť budú mať aj študenti z Chorvátska a Rumunska.
Pre účasť je potrebné vytvoriť dvojice alebo trojice, zaregistrovať sa online a spoločne pracovať na vymyslení konceptu produktu pod značkou Henkel tak, aby spĺňal potreby ľudí v roku 2050. Najlepší tím z každej krajiny bude vybraný počas národného finále. Národné výberové kolo, ktoré určí zástupcov zo Slovenska, sa bude konať na prelome februára a marca 2011, pričom medzinárodné finále sa uskutoční v apríli 2011 v Berlíne. Víťazi získajú letenku na spoločnú cestu okolo sveta a cestovné šeky v hodnote 1 000 EUR. Tri najlepšie tímy zároveň vyhrávajú osobné stretnutie s predsedom predstavenstva spoločnosti Henkel Kasperom Rorstedom. Všetci študenti sa môžu zaregistrovať do 13. decembra 2010 na www.henkelchallenge.com.
Pre spoločnosť súťaž predstavuje príležitosť zoznámiť sa s tvorivými mladými talentami a podnietiť ich záujem o spoločnosť hneď na začiatku ich profesnej dráhy. „Máme veľkú radosť zo záujmu slovenských študentov o účasť v súťaži Henkel Innovation Challenge, ktorá im jednak poskytuje možnosť nadviazať cenné kontakty s dôležitým medzinárodným zamestnávateľom, ako aj zmerať si sily a porovnať sa s úrovňou študentov z ďalších európskych a ázijských štátov. Súťaž taktiež dáva Henklu šancu spoznať mladé talenty z celej Európy. Niektorí účastníci predošlých ročníkov súťaže sú medzičasom v Henkli už zamestnaní,“ povedal Martin Resutík, HR manager Henkel Slovensko.
Zdroj: Seesame

