Nákupné Dni Marianne ženského magazínu Marianne a Marianne Bydlení z portfólia vydavateľstva Hachette Filipacchi 2000 v Česku oslavujú tento rok už desiate narodeniny. Na Slovensku sa koná tento rok druhý ročník spolu s podporou hlavného mediálneho partnera slovenského Fun rádia. Akcia zameraná na ženy prebehne počas víkendu v termíne od 11 až 12. septembra.
Dni Marianne tento rok sprostredkovávajú čitateľkám časopisov Marianne a Marianne Bydlení (a všetkým potenciálnym zákazníkom) zľavy v obchodoch na území Českej i Slovenskej republiky. Tento rok sa nákupnej akcie Dni Marianne zúčastní 3400 partnerských obchodov a 288 značiek v ČR a 400 obchodov a 54 značiek na Slovensku. Počas víkendu od 11 do 12. septembra 2010 čakajú na čitateľky 60 % zľavy na módny tovar, kozmetiku, krásu, služby, dekoratívne a iné doplnky, ako aj darčeky, ktoré dostanú k jednotlivým nákupom.
Zľavové kupóny získajú čitateľky - zákazníčky v kupónovej knižke, ktorá bude pribalená k septembrovému číslu magazínu Marianne. K nákupom, ktoré zrealizujú na základe týchto kupónov, obdržia aj textilnú taška s logom akcie. Zároveň si môžu dámy a slečny svoje nákupy vopred naplánovať pomocou plánovača nákupov v mapách Google. Aplikácia je dostupná na www.marianne.cz/dnymarianne. Medzi jej základné funkcie patrí prehľadné zobrazenie zoznamu obchodov, filtrovanie zoznamu podľa mesta, či značky alebo produktu, ako aj vyhľadávanie a interaktívne zobrazenie optimálnej trasy medzi jednotlivými obchodmi. Aplikácia zohľadňuje aj otváraciu dobu obchodov a umožňuje vytlačiť si itinerár nákupov.
Už v poradí desiate Dni Marianne oslávia čitateľky v Čechách nielen prostredníctvom nákupov, ale môžu sa spoločne zabaviť aj v špeciálnych promo stanoch, ktoré sa budú nachádzať v Prahe a Brne. Sobotná narodeninová party prebehne na špeciálnom pódiu v modernom nafukovacom stane na Můstku v Prahe. Zaujímavý sprievodný program plánuje organizátor časom rozšíriť aj na Slovensko. V prvých ročníkoch na Slovensku sa však sústredí hlavne na vybudovanie dostatočného povedomia o projekte, získavanie priaznivcov medzi čitateľkami a edukovanie slovenských obchodníkov.
Tomu má napomôcť práve výraznejšia mediálna podpora. Hlavným mediálnym partnerom Dni Marianne na Slovensku je ako aj pominulý rok Fun rádio. Mediálnu podpora Fun rádia okrem klasických on-air spotov vo Fun rádiu predstavujú aj súťaže o darčeky, priame vstupy z bratislavských nákupných centier do vysielania, ako aj ranná šou s Adelou a Sajfom na tému nakupovanie. Dni Marianne budú komunikované aj na billboardoch, citylightoch, či prostredníctvom bannerov na internete. Súčasťou kampane budú aj obrandované MHD autobusy po celom Slovensku, partnerské obchody a vybrané nákupné centrá. Takisto v časopisoch Marianne a Marianne Bydlení sa slovenské inzeráty propagujúce Dni Marianne objavovali už od júla tohto roka.
Vydavateľstvo Hachette Filipacchi 2000 - do mediálnej podpory investovalo12 miliónov českých korún v Česku i na Slovensku. Do portfólia vydavateľstva patria známe značky ako Elle, Marianne, Maxim, Apetit, a Marianne Bydlení.
Zdroj: Hachette Filipacchi 2000

