Nová značka mobilnej komunikácie je službou orientovanou na potreby a záujmy cieľovej skupinu mladých ľudí od 14 do 29 rokov.
Štart nového virtuálneho operátora FunFón dnes na netradičnej tlačovej konferencii v „OnAir“ vysielaní rannej šou Adely a Sajfu predstavili zástupcovia oboch spoločností. „Pre Fun rádio je to príležitosť rozšíriť svoju značku, ktorá je dobre etablovaná u mladých ľudí na novú oblasť. V mobilnej komunikácii sa ukrýva stále veľký potenciál,“ priblížil zámer programový riaditeľ Fun rádia Rasťo Dutka. Spoločnosť Orange do partnerstva poskytla knowhow, 3G sieť, zákaznícku podporu a predajnú sieť. „Spojenie so značkou, ktorá je na Slovensku taká silná v segmente mladých ľudí je pre nás vecou prestíže a sme radi, že môžeme na tomto projekte značky mobilnej komunikácie pre mladých spolupracovať,“ povedal Ivan Marták, riaditeľ pre stratégiu a regulačné vzťahy v Orangei.
Nová značka mobilného operátora prichádza ako predplatená služba a od novembra aj ako paušál. Ponuka služby vychádza so záujmov mladých ľudí, ktorí často využívajú internet, networking na sociálnych sieťach, sťahujú filmy, hudbu, zaujíma ich, šport a zábava.
Funfón je dostupná v rámci štartovacieho balíka s 3G SIM kartou, predplateným 3-eurovým kreditom, službami CLIP, FunFón roamingom a automaticky aktivovaným prístupom na internet cez službu Funfón Web. Telefónne číslo bude mať svoju charakteristickú predvoľbu 0919 ale rovnako aj možnosť prenosu čísla.
Zdroj: Mária Dzureková, Stratégie

