Z dôvodu navrhovaného rozdelenia podnikania skupiny Accor v oblasti hotelierstva - Accor Hotels a predplatených služieb - Accor Services mení Accor Services svoje meno na Edenred.
Edenred pôsobí 40 krajinách v je svetovým lídrom v predplatených poukážkových systémoch ako Ticket Restaurant, Ticket Alimentation, Ticket CESU, Childcare Vouchers, Ticket Car, Ticket Clean Way, Ticket Compliments, Kadeos. V roku 2009 spoločnosť vygenerovala celkový objem vydaných poukážok a kariet v hodnote 12,4 miliardy Eur, z toho viac ako 50% na rozvíjajúcich sa trhoch, tzv. „emerging markets“.
“Opierajúc sa o 50 ročné skúsenosti v oblasti predplatených služieb, nová identita nám umožní potvrdiť našu pozíciu zodpovedného, priekopníckeho, globálneho lídra,” hovorí Jacques Stern, zástupca výkonného riaditeľa spoločnosti Accor zodpovedného za podnikateľké aktivity v oblasti služieb. “Edenred sa zameriava na inováciu s cieľom vystupňovať rast a celosvetovo poskytovať riešenia, ktoré vytvárajú väzby medzi ľuďmi.”
“Eden” je odvodené z počiatočných písmen francúzskeho mena projektu “Entreprendre Différemment Ensemble” - podnikať, inak, spolu. “Eden” tiež znamená “raj” v ôsmich jazykoch, čím odráža ideu blahobytu a prospechu, ktorú riešenia Edenredu prinášajú pre jednotlivcov aj organizácie. “Red” (červená) odkazuje aj na červenú guľu, ktorá je symbolom produktov spoločnosti úspešne vyvíjaných počas uplynulých 50 rokov. V španielčine znamená „sieť, spájanie“, naznačuje väzby ktoré spájajú klientov súkromného a verejného sektora, zamestnancov, občanov, partnerov a vládne organizácie.
Nové firemné logo pozostáva z niekoľkých komponentov, ktoré mu dodávajú osobitú identitu: červená guľa symbolizujúca rôzne produkty a služby; počiatočné písmeno názvu, ktoré vytvára pocit spolupatričnosti; zemeguľa označujúca globálnu prítomnosť spoločnosti a štvorec, ktorého moderné prevedenie a tvar vyvolávajú predstavu súčasných spoločenských sietí.
“Značka Edenred je zameraná na ľudí, je priateľská, optimistická a inovatívna,” dodala Eliane Rouyer-Chevalier, výkonná viceprezidentka Edenredu zo sekcie pre Firemnú a finančnú komunikáciu. “Premietne náš imidž a vybuduje povedomie o našej spoločnosti vo všetkých súčasných aj v budúcnosti pôsobiacich krajinách.”
Uvedenie Edenredu v 40 krajín pozostáva aj z podpory eventov, online a offline reklamnej kampane, sociálnych sietí a marketingovej podpory.
Zdroj: Seesame

