Počas celého leta premáva v Bratislave každý piatok Párty električka bez cestovného lístka. Vytvára atmosféru klubu v ktorom sa konajú unplugged koncerty a hrajú Dj-s. Párty električka previezla za celú dobu už viac ako 20 000 cestujúcich.
Párty električka sa stala efektívnym miestom na odkomunikovanie BTL aktivít formou online súťaží, ktoré prinášajú cestujúcim zábavu a okamžité výhry. Počas trvania projektu boli rozdané darčeky za viac ako 4 000 eur.
Generálnym partnerom projektu je spoločnosť Henkel so značkou got2b, partnermi sú Bigmedia, Kofola, Pickwick Just tea, Nestlé zmrzliny, Sony Ericsson, T- Mobile, T-Com, Rádio Expres a partnerom on-line súťaži je spoločnosť Canon.
Prvý ročník projektu vyštartoval začiatkom júna 2010 a potrvá do konca septembra. On-line komunikácia na Facebooku s fanúšikmi cez videá, fotky a prebiehajúce súťaže oslovila viac ako 3700 fanúšikov. V Párty električke vystúpiliviaceré slovenské hudobné skupiny.
Projekt koncepčne a realizačne zastrešuje reklamná agentúra Fabrika, spoluorganizátorom je DPB a.s.
Zdroj: Fabrika

