Spoločnosť HP pripravila na internete novú aplikáciu, v ktorej sa ľudia stanú súčasťou videa v úlohe celebrity pod drobnohľadom paparazzov
Nová aplikácia HP na motív Paparazzi nadväzuje na aktuálne prebiehajúcu kampaň s rovnomenným názvom. Aplikácia urobí celebritu z každého používateľa Facebooku, ktorý si ju pridá na svoj profil. Ten následne vloží svoju fotografiu, meno, pohlavie a notebook, ktorý ho má chrániť pred dotieravými paparazzi. Výsledné video, v ktorom sa už objaví ako celebrita, môže potom zverejniť na svojej stene, poslať e-mailom alebo rozšíriť ďalej cez Twitter. Ukrývať sa môže za notebookmi HP Mini 210, HP Pavilion dv6 alebo HP Mini Vivienne Tam Edition.
„Každý z nás je osobnosť, ktorá je niečím jedinečná a zaujímavá. Veľká časť našich zákazníkov toto očakáva aj od notebookov, ktoré k nim musia ladiť. Neopozeraný a pritom elegantný dizajn, jedinečná kvalita, spracovanie materiálov a vysoká funkčnosť aj mobilita sú presne to, čím im naše notebooky vychádzajú v ústrety. Pomáhajú im sa takto líšiť od ostatných,“ hovorí Petr Trešl, marketingový manažér Divízie osobných počítačov spoločnosti HP.
Celosvetová kampaň HP Paparazzi je založená predovšetkým na dôraze na štýl a súčasné trendy. Využíva motív celebrít, ktoré sa bránia pred dotieravými paparazzi a pritom skrývajú svoje tváre za dizajnové notebooky HP. Kampaň mieri predovšetkým na mladých nadšencov žijúcich v meste, ktorí sa orientujú a vyznajú v najnovších módnych trendoch a technické novinky sú pre nich dôležité.
Zdroj: AMI Communications Slovakia

