StoryEditor

Dobrá krajina aj na Pohode

08.07.2010, 00:00

V týchto dňoch začína kampaň darcovskeho programu Dobrá krajina, ktorý spravuje nadácia Pontis. Cieľom kampane je podporiť pozitívnu myšlienku darcovstva a získať nových prispievateľov Dobrej krajiny.

Fungovanie darcovského programu Dobrá krajina je postavené na systéme: venuj dobročinným projektom finančnú alebo materiálnu pomoc podľa vlastného uváženia a podpor tak konkrétny projekt. Prispievateľ potom dostáva spätnú väzbu o prijatí pomoci druhou stranou.

Hlavnou ideou kampane bolo vytvoriť z Dobrej krajiny akúsi sociálnu darcovskú sieť. „História filantropie na Slovensku je veľmi krátka. Ľudia nie sú prirodzene vedení k darcovstvu, mnohí si to na vlastnej koži ani nevyskúšali. Preto bolo zámerom kampane naučiť ich to a nechať ich zažiť dobrý pocit z darovania. Navrhli sme klientovi, aby sa z budgetu na kampaň vyčlenila suma 10 000 Eur a dala k dispozícii ľuďom, ktorí sami rozhodnú, kto si zaslúži ich podporu,“ objasňuje stratégiu kampane Maroš Kemény, Strategy Director Creative Department.

V kreatívnej stratégii boli využité reálne projekty a aktivisti 3. sektora. Kľúčový vizuál je kompozíciou fotografií skutočných ľudí z neziskoviek. Osobne stelesňujú základné hodnoty a zameranie Dobrej krajiny - aktívnu, vzdelanú, solidárnu či zelenú krajinu. (Kultúrna krajina napríklad žije vážnou hudbou a združením Konvergencie. Reprezentuje ju violončelista Jozef Lupták.)

Myšlienka darcovstva Dobrej krajiny osloví verejnosť počas júla prostredníctvom billboardov, printovej inzercie, interaktívnych web bannerov, ale aj vlastným stanom a interaktívnymi aktivitami na festivale Bažant Pohoda, ktorý prvých návštevníkov privíta už v piatok, 9.7.2010.

 

Zdroj: Creative Department

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 03:54