StoryEditor

Tesco Clubcard oslavuje prvé narodeniny

28.09.2010, 00:00

Vyše 870 tisíc držiteľov karty Clubcard a viac ako 6,5 milióna rozdelených EUR – to je bilancia prvého roku existencie Tesco Clubcard na Slovensku.

 

Počas prvého roku existencie tohto vernostného programu Tesco medzi zákazníkov rozdelilo celkovo 6 568 688 EUR.

Čísla týkajúce sa programu Clubcard majú stúpajúcu tendenciu. Každým štvrťrokom Tesco rozdá viac peňažných poukážok aj zľavových kupónov. Za posledné obdobie spolu tvorili takmer 1,9 mil. Eur, čo je o 100 000 Eur viac ako v predchádzajúcom vyúčtovaní. Tento spôsob vyúčtovania podľa prieskumu oceňuje 90% ľudí.

,,Zľavovými kupónmi sa stále adresnejšie snažíme zamerať na konkrétny tovar, ktorý zákazníci najčastejšie nakupujú“, uviedla Monika Labudíková, riaditeľka pre marketing spoločnosti Tesco Stores SR, keďže zákazníci si najmä v súčasnej ekonomickej situácii uvedomujú, že používaním klubovej karty môžu šetriť svoje peniaze pri každom nákupe a tovar kupujú výhodnejšie. Zrejme aj preto vyše 66% všetkých tržieb ide práve cez Clubcard.

Pre verných zákazníkov k 1. výročiu Clubcard na Slovensku Tesco pripravilo odmenu formou rozdelenia milióna bodov medzi zákazníkov, ktorí počas víkendu od 25. do 26.9. nakúpili v ktoromkoľvek Tesco obchode tovar v hodnote nad 10 €. Každú hodinu boli vyžrebovaní traja výhercovia a celkovo ich bolo 72, z ktorých každý získal 15-tisíc bodov na svoju kartu. Žrebovanie bude v stredu 29. septembra 2010. Čísla výhercov - držiteľov karty Clubcard budú zverejnené od 7. októbra 2010 na www.itesco.sk, www.clubcard.sk alebo na plagátoch v predajniach Tesco.

O Clubcard:

 

  • Vernostný program Clubcard na Slovensku odštartoval 21. septembra 2009, dnes je držiteľmi Clubcard 870 tisíc zákazníkov
  • Je to spôsob formy odmeny za lojalitu zákazníkov
  • Podstata Clubcard spočíva v tom, že sa dá šetriť každým nákupom a že reaguje na individuálne potreby zákazníkov
  • Podľa interného prieskumu vyše 90 % opýtaných vníma vernostný program ako zaujímavý a páči sa im, 96 % opýtaných Clubcard využíva často
  • Takmer 65 % ohodnotilo Clubcard ako najvýhodnejší vernostný program na Slovensku
  • Vyúčtovanie sa robí štvrťročne, zákazníci dostávajú peňažné poukážky ako priame platidlo a zľavové kupóny na výrobky, ktoré najčastejšie nakupujú
  • Vo Veľkej Británii Clubcard vlastní 15 miliónov zákazníkov. Vlani Clubcard spustili aj v susednom Poľsku a s touto kartou dnes nakupuje 1,5 milióna Poliakov. V Česku funguje Clubcard od 6. septembra tohto roku a je 11. krajinou s týmto vernostným programom

Zdroj: Seesame

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 15:44