Rekonštrukcia obchodného domu Tesco na Kamennom námestí v Bratislave, ktorá prebiehala od konca leta minulého roku v dvoch fázach za plnej prevádzky, sa skončila.
Nový koncept My Bratislava je prvý tohto druhu na Slovensku ako súčasť obchodných domov Tesco. Má úplne nové interiérové i predajné zariadenia, nové značky. Obdobná premena funguje iba v Prahe a v Liberci v Čehách, kde minulý rok otvorili dva rovnomenné obchodné domy My
„Nové meno obchodného domu My bolo vybrané tak, aby bolo výstižné, ľahko zapamätateľné, medzinárodné, ale tiež zrozumiteľné i pre slovenského zákazníka. Vyjadruje zmysel pre to, čo je „moje“, zvukovo je identické s jedným mesiacom v roku a posilňuje tiež identitu značky v spojení s „nami“, ktorí tu nájdu to, čo očakávajú“, povedal v tejto súvislosti Ing. Juraj Pajer, riaditeľ obchodného domu My Bratislava.
Sortiment a služby sú v obchodnom dome sú situované na dvoch podlažiach. Ponuka je obohatená aj o 98 nových textilných značiek -19 dámskych značiek ,15 pánskych trendových značiek, 7 športových značiek unisex, 14 detských značiek, 11 značiek topánok, 13 značiek s doplnkami, 19 značiek spodnej bielizne. V obchodnom dome je nové spojenie lekárne spolu s Očnou optikou ako nové spojenie žiadaných služieb s odbornou starostlivosťou ako je vyšetrenie zraku odborným lekárom bezplatne.
Rekonštrukciu obchodné domu realizoval víťaz výberového konania firma Zipp. Studio Fitch vypracovalo systém členenia, usporiadania a farebného značenia jednotlivých oddelení. Celkovo pracuje v MY Bratislava 370 zamestnancov z toho 80 nových pracovných pozícií súvisiacich zo zmenou celého konceptu predaja, predajná plocha sa rekonštrukciou zväčšila o 300 m2 na 12 300 m2.
Pozrite si zábery z inetriéru nového konceptu My Bratislava:
Anketa
- Páči sa vám tento nový koncept?
- áno
- 62%
- nie
- 38%
- Celkový počet hlasujúcich: 73
- Staršie ankety
Zdroj: Seesame, Tesco

