StoryEditor

Pepino a Top Topic spoločne pre mladých

04.10.2010, 00:00

Značky Pepino a Top Topic odštartovali spoločnú jesennú promo akciu, v ktorej chcú osloviť cieľovú skupinu mladých ľudí. Akcia prebieha po celom Slovensku prevažne v nočných podnikoch.

Od septembra tak môžu spotrebitelia na obaloch hroznového nápoja Top Topic nájsť aj diskrétny balíček kondómu Pepino.

„Chceli sme sa čo najviac priblížiť našej cieľovej skupine, teda mladým ľuďom. Podľa výskumu, ktorý naša spoločnosť realizovala minulý rok nám vyšlo, že až takmer 60 % mladých Slovákov a Sloveniek do veku 20 rokov pristupuje k svojmu zdraviu zodpovedne a pri sexe sa chráni kondómom. Sme presvedčení, že súčasný životný štýl mladých je neopakovateľný s dôrazom na kvalitné a nevšedné zážitky, či produkty. Toto všetko môžu dnes nájsť v unikátnom spojení značiek Pepino a Top Topic,“ hovorí marketingová riaditeľka značky Pepino Jana Mamulová.

Prínosy v spojení značiek vidí aj Bohuslav Gajdoš, brand manažér spoločnosti Kofola: „Positioning našej značky hroznového nápoja Top Topic a značky Pepino sú si veľmi príbuzné a preto sme sa rozhodli ísť do vzájomnej spolupráce. Celú kampaň sme poňali v duchu nášho sloganu: Top Topic ťa nakopne k nočnému životu - nemusíte jeho účinkom veriť, ale je lepšie byť pripravený!" Darček pre spotrebiteľa v podobe kondómu Pepino bol ideálnou voľbou a kampaň má po mesiaci spustenia veľmi pozitívnu odozvu.“

Zdroj: PR.Konektor

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 14:41