StoryEditor

Newton Media prichádza s monitoringom sociálnych sietí

08.09.2010, 00:00

Spoločnosť Newton Media, zaoberajúca sa monitoringom médií prichádza s novou službou – monitoringom sociálnych sietí. Ide o Facebook, Twitter, Youtube a vybrané blogy v českom, slovenskom a poľskom jazyku.

Klientom tak poskytne informácie o tom, ako je v rámci sociálnych sietí prezentovaná a diskutovaná ich osoba, firma, konkurenčné značky i marketingové kampane. Monitoring sociálnych sietí je určený všetkým, ktorí chcú mať priamu spätnú väzbu od zákazníkov rôznych vekových a sociálnych skupín a zaujíma ich, aké emócie vyvoláva ich osoba, spoločnosť, značka, nový produkt či služba. Pre firmy je dôležitým marketingovým nástrojom monitorujúcim komunikáciu ich aktivít. Monitoring sociálnych sietí môžu využiť okrem iných aj politické strany na oslovenie svojich voličov pred voľbami.

Pri reakciách a názoroch účastníkov diskusií zaznamenáva Newton Media informácie o tom, kde a kedy (dátum a presný čas ich uverejnenia) boli jednotlivé komentáre uverejnené, čo obsahovali (tzn. ich plné znenie), sentiment – teda postoj či názor komentujúceho k diskutovanej téme (pozitívne, negatívne alebo neutrálne), typ obsahu – špecifikácia typu/formy obsahu (bookmark, status, video...) a permalink – presný odkaz miesta na webe, kde sa každý komentár vyskytuje.

Zdroj: Newton media

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 16:55