StoryEditor

Nový marketingový koncept pre obchod na bratislavskom letisku

14.07.2010, 00:00

Dnes otvorený nový duty free shop na bratislavskom letisku od spoločnosti “Heinemann” predstavil aj svoj nový marketingový koncept značky.

Spoločnosť Heinemann patrí medzi tri najväčšie siete, ktoré predajú tovar na letiskách a v prístavoch. „Radi by sme si prostredníctvom nášho rodinného mena získali vernosť našich zákazníkov. Zákazníci by si mali byť vedomí, že si volia práve Heinemann,“ vysvetľuje majiteľ spoločnosti, Claus Heinemann. „Vďaka nám získava duty free konkrétnu tvár. Heinemann je jediným rodinným podnikom na globálnom trhu duty free. Naša značka nie je založená na umelo vytvorenom mene.“

Nad vchodom do duty free predajne svieti nové logo, ktoré obsahuje tri červené plachty pripomínajúce nákupné tašky. Okrem loga zmenili aj obchodné meno a dizajn. Heinemann rozširuje koncept svojich Travel Value & Duty Free predajní. Sortiment sa bude obmieňať každé dva mesiace. Zákazníci budú mať k dispozícii produkty, ktoré nie sú na letiskách bežné. Claus Heinemann hovorí: „Našou prácou je po celom svete vyhľadávať nové a exkluzívne produkty a ponúknuť ich v našich predajniach.“ Takýto prístup stimuluje záujem rovnako dovolenkárov, ako aj obchodných cestujúcich.

V zvláštnej sekcii nášho obchodu nazvanej „Regionals“ budú prezentované miestne špeciality, delikatesy a špeciality. Heinemann tiež podporuje zavádzanie inovatívnych služieb, aby posilňoval svoj imidž v očiach zákazníkov. Cestujúci si môžu svoj tovar objednať aj telefonicky alebo online ešte pred svojich

príchodom na letisko. Nakúpené položky si potom vyzdvihnú v obchode cestou do odletového východu. Heinemann vedie pod svojou vlastnou značkou butiky a špecializované predajne na 48 letiskách v 19 krajinách. K tomu sa pridáva niekoľko na štátnych hraniciach a butiky na kompách a výletných lodiach.

Zdeněk Schraml, výkonný riaditeľ Letiska Bratislava dodáva: „Spoločnosť Heinemann vstúpila na slovenský trh prostredníctvom prevádzky na Letisku Bratislava v roku 2007. Sme preto radi, že vďaka obchodným priestorom v novom termináli môže tento renomovaný predajca expandovať a ďalej rozširovať ponúkaný sortiment. Veríme, že v nových atraktívnych priestoroch a s novým marketingovým konceptom sa prevádzka Heinemann stane neoddeliteľnou súčasťou cesty každého odlietavajúceho cestujúceho z Bratislavy.“

 

Zdroj: Letisko M. R. Stefanika – Airport Bratislava

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 09:33